افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

رفع اعتراض به 9 هکتار زمین در شهرک صنعتی حیدریه

  • کد خبر : 230675
رفع اعتراض به 9 هکتار زمین در شهرک صنعتی حیدریه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا صفری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اعلام این خبر گفت: برای رفع موانع تولید و حفظ حقوق بیت المال و با توجه به اینکه یکی از مهم ترین دغدغه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف واگذاری است. اسناد […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا صفری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اعلام این خبر گفت: برای رفع موانع تولید و حفظ حقوق بیت المال و با توجه به اینکه یکی از مهم ترین دغدغه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف واگذاری است. اسناد جداگانه ای که از نظارت قانونی و با توجه به سن بالای 19 سال معارضین اراضی مذکور با اقامه و طرح دعاوی متعدد در محاکم قضایی موجب نارضایتی واحدهای تولیدی و صنعتی در نهایت از طرق قانونی شده است. یعنی ایرادات اراضی مذکور پس گرفته شد و اراضی مذکور برای اجرای سند تفکیک و واگذاری آن به واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به سند تفکیک شهرک ها و نواحی صنعتی گفت: تاکنون بیش از سه هزار و 512 هکتار از این اراضی سند تفکیک صادر شده است و این شرکت با تمام توانمندی های خود به دنبال سندسازی و رفع موانع برای اخذ تفکیک است. سند مالکیت تک برگی برای واگذاری به واحدهای تولیدی در حال فعالیت باید برای رفع بخشی از نیاز فعالان اقتصادی تنظیم شود و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ گواهی پایان ساخت و پروانه بهره برداری می شوند می توانند برای دریافت تک برگ به دفتر شرکت مراجعه کنند. سند صفحه در خصوص صدور قرارداد واگذاری حق بهره برداری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اقدام نماید.

در حال حاضر 87 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی حیدریه منعقد شده است که از این تعداد 53 واحد تولیدی با 2000 فرصت اشتغال پروانه بهره برداری دریافت کرده اند.

۴۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.