افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

نگاهی به مشخصات فاش شده Xiaomi Mix Fold 4

  • کد خبر : 230638
نگاهی به مشخصات فاش شده Xiaomi Mix Fold 4

شرکت چینی شیائومی ماه گذشته از گوشی هوشمند تاشو Mix Fold 3 رونمایی کرد و اکنون در حال کار بر روی نسل بعدی این سری، Mix Fold 4 است که احتمالاً برای عرضه در تابستان 1403 برنامه ریزی شده است. امروزه یکی از افشاگران برجسته صنعت موبایل، Digital Chat Station، لیستی از مشخصات […]


شرکت چینی شیائومی ماه گذشته از گوشی هوشمند تاشو Mix Fold 3 رونمایی کرد و اکنون در حال کار بر روی نسل بعدی این سری، Mix Fold 4 است که احتمالاً برای عرضه در تابستان 1403 برنامه ریزی شده است.

امروزه یکی از افشاگران برجسته صنعت موبایل، Digital Chat Station، لیستی از مشخصات Mix Fold 4 را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد این گوشی رقیب جدی گلکسی Z Fold 5 و Huawei Mate XS 5 خواهد بود. کامل نیست، اما جزئیات زیادی در مورد گوشی تاشو جدید شیائومی به ما می دهد. با دی جی همراه باشید.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط این منبع، شیائومی میکس فولد 4 قرار است در مقایسه با نسل قبلی خود چین های کمتری روی صفحه نمایش داشته باشد. علاوه بر این، دارای ارتباطات ماهواره ای دو طرفه، احتمالاً گواهی ضد آب (رده بندی IP) و موتور ارتعاشی خطی محور X است و وزن آن بین 220 تا 240 گرم است. بر اساس شایعات، لولا (واشر) دستگاه نیز تقویت شده و انتظار می رود دوام بیشتری داشته باشد.

این گوشی تاشو با 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی، حداقل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز جدید پریسکوپ عرضه خواهد شد. علاوه بر این، قطعاً یک لنز فوق عریض و احتمالاً یک لنز تله فوتو دوم مشابه Mixfold 3 وجود خواهد داشت. اطلاعات دقیقی در مورد دوربین سلفی Mix Fold 4 هنوز منتشر نشده است، اما با توجه به سابقه استفاده از سلفی با کیفیت بالا توسط شیائومی دوربین ها در گوشی های تاشو می توان انتظار داشت که این گوشی از دوربین سلفی قدرتمندی نیز استفاده کند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود شیائومی میکس فولد 3 مانند سایر گوشی‌های رده بالا در سال 2024 از تراشه قدرتمند نسل سوم کوالکام اسنپدراگون 8 استفاده کند و بنابراین جانشینی شایسته برای Mix Fold 3 باشد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی وجود ندارد. Mixfold 4، اما با توجه به مشخصات قدرتمند و سطح بالای آن، انتظار می رود قیمت بالایی داشته باشد.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.