افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

نامزدی ترامپ و بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا تایید شد

  • کد خبر : 230484
نامزدی ترامپ و بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا تایید شد

انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا قرار است در 5 نوامبر (15 آبان) برگزار شود و امسال نیز مانند سال 2020 خواهد بود. بایدن و ترامپ آنها وارد رقابت های اصلی انتخاباتی خواهند شد. به گزارش رویترز، بایدن برای کسب نامزدی دموکرات ها به 1968 نماینده نیاز داشت و او روز سه شنبه پس از پیروزی […]

انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا قرار است در 5 نوامبر (15 آبان) برگزار شود و امسال نیز مانند سال 2020 خواهد بود. بایدن و ترامپ آنها وارد رقابت های اصلی انتخاباتی خواهند شد.

به گزارش رویترز، بایدن برای کسب نامزدی دموکرات ها به 1968 نماینده نیاز داشت و او روز سه شنبه پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی جورجیا از این تعداد پیشی گرفت.

همچنین ” دونالد ترامپ وی که موفق شد در انتخابات مقدماتی رقیب خود «نیکی هیلی»، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد را شکست دهد، آرای ۱۲۱۵ هیئت لازم برای نامزدی حزب جمهوری خواه را به دست آورد و این امر پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی رخ داد. ایالت جورجیا

جو بایدن 81 ساله با تایید نامزدی خود برای حزب دموکرات، به کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ حمله کرد و آن را “یک کمپین خشم، انتقام و مجازات که ایالات متحده را تهدید می کند” خواند.

وی افزود: رای دهندگان اکنون حق انتخاب آینده این کشور را دارند. آیا قرار است بایستیم و از دموکراسی خود دفاع کنیم یا اجازه دهیم دیگران آن را نابود کنند؟ “آیا ما حق انتخاب و حفاظت از آزادی های خود را حفظ می کنیم یا اجازه می دهیم افراط گرایان آنها را از ما بگیرند؟”

دونالد ترامپ با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی خود گفت: اکنون زمان جشن گرفتن نیست، بلکه تمرکز بر شکست بایدن، بدترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده است. ما مرزهایمان را خواهیم بست. اقداماتی را انجام خواهیم داد که قبلاً کسی ندیده است و همچنین اقتصاد کشور را به بهترین اقتصاد جهان تبدیل خواهیم کرد. »

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.