افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

خبر مهم برای متقاضیان وام بدون وثیقه

  • کد خبر : 230304
خبر مهم برای متقاضیان وام بدون وثیقه

مشتریان بانک سپه با واریز متوسط ​​یک تا 18 ماهه می توانند خط 300 میلیون توکن را از پروژه نگین امید از این مجموعه درخواست کنند. این اعتبار قرض است و سودی ندارد. فقط برای تامین هزینه های بانک دو درصد کارمزد اعمال می شود. به گزارش کماپرس به نقل از طبقه بندی، افرادی که […]

مشتریان بانک سپه با واریز متوسط ​​یک تا 18 ماهه می توانند خط 300 میلیون توکن را از پروژه نگین امید از این مجموعه درخواست کنند. این اعتبار قرض است و سودی ندارد. فقط برای تامین هزینه های بانک دو درصد کارمزد اعمال می شود.

به گزارش کماپرس به نقل از طبقه بندی، افرادی که مشتریان بانک سپه هستند و می خواهند از این گروه وام 300 میلیون تومانی دریافت کنند، علاوه بر ایجاد حساب متوسط، باید از امتیاز اعتباری خوبی نیز برخوردار باشند. همچنین برای دریافت این خدمت ارائه ضامن رسمی کسر حقوق الزامی است.

همانطور که گفته شد دلیل اصلی دریافت این تسهیلات داشتن سپرده است. افراد در صورت داشتن شرایط لازم، وام مذکور را دریافت کرده و پس از دریافت آن حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه برای پرداخت اقساط خود فرصت خواهند داشت.

در صورتی که بانک فرد را واجد شرایط دریافت تسهیلات بداند و وام را پرداخت کند، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 سهم خواهد بود. کل سود این وام 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان است. مبلغ تسهیلات و سود آن حدود 315 میلیون و 700 هزار تومان است.

نگاهی به بانک سپه و خدمات آن بیندازید

بانک سپه یکی از بانک های اصیل و معروف کشور است که نزدیک به 100 سال قدمت دارد. این گروه انواع خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه کرده است.

از جمله خدمات این مجموعه می توان به بانکداری شخصی و صنفی، بانکداری شرکتی و دانش بنیان اشاره کرد. این مجموعه با به روز رسانی خدمات خود سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد./کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.