افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

6 حادثه انفجار در هفته سوری رباط کریم و بهارستان ثبت شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 230227
6 حادثه انفجار در هفته سوری رباط کریم و بهارستان ثبت شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

خبرگزاری مهر، گروه استانی: همزمان با روز چهارشنبه سوری و علیرغم همه توصیه‌های مسئولان شهری و استانی، همچنان شاهد وقوع حوادثی در شهرهای رباط کریم و بهارستان هستیم چرا که تا کنون در ساعت 23:00 شش حادثه انفجار رخ داده است. در این دو شهر به ثبت رسیده اند. اولین حادثه روز چهارشنبه در شهر […]

خبرگزاری مهر، گروه استانی: همزمان با روز چهارشنبه سوری و علیرغم همه توصیه‌های مسئولان شهری و استانی، همچنان شاهد وقوع حوادثی در شهرهای رباط کریم و بهارستان هستیم چرا که تا کنون در ساعت 23:00 شش حادثه انفجار رخ داده است. در این دو شهر به ثبت رسیده اند.

اولین حادثه روز چهارشنبه در شهر گلستان با انفجار گلدسته سرنگ آغاز شد.

بر اساس این گزارش اولین حادثه روز چهارشنبه در سوریه با انفجار گلدسته ها رخ داد سرنگ در یک منزل مسکونی واقع در محله 24 متری شهید چمران شهر گلستان آغاز شد.

گفتنی است سه نوجوان 12 تا 13 ساله در آه تو این حادثه قبل از رسیدن ماموران ایستگاه آتش نشانی به بیمارستان امام حسین (ع) رخ داد.به) آنها منتقل شدند.

میرزا حسینیان رئیس بیمارستان امام حسینبه) وی در خصوص وضعیت مصدومان اعلام کرد: پس از اعزام مصدومان به این بیمارستان، دو نفر از مصدومان با معاینات تخصصی به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی در پایان افزود: یکی از این سه نفر به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهدای یافت آباد اعزام شده است.

دومین حادثه در اسلامشهر رخ داد.

دومین حادثه در اسلامشهر و بر اثر انفجار مواد محترقه در دست یک نوجوان رخ داد.

سومین انفجار از آر قلعه میر باز هم تهیه مواد محترقه در منزل مسکونی.

بر اثر انفجار در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان قلعه میرانفجار شدید در خیابان شهید احمد کاظمی محل تهیه مواد محترقه رخ داد.

بر اساس این گزارش، این انفجار دو مجروح بر جای گذاشت که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) سبزدشت منتقل شدند.

چهارمین انفجار در رباط کریم یک مجروح بر جای گذاشت

در چهارمین انفجاری که در رباط کریم بر اثر انفجار نارنجک دستی توسط جوان 25 ساله در محله رخ داد. سفید مصدوم شد

لازم به ذکر است براثر این حادثه آتش نشانان در محل مذکور حضور داشتند.

رزاقی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رباط کریم گفت: در این حادثه درب منزلی منفجر شد و این جوان 25 ساله به بیمارستان فاطمه زهرا(س) رباط کریم منتقل شد.

پنجمین انفجار در صالحیه رخ داد/ 3 نفر مجروح شدند

در پنجمین انفجار که بر اثر انفجار نارنجک دستی در کوچه گلستان 13 شهر صالحیه رخ داد، سه نوجوان مجروح و به سرعت به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.به) سبزدشت منتقل شدند.

آنها منفجر شدند آر ششم جدی در پرند/ مادر مسن و دو جوان 26 و 28 ساله مجروح شدند

بهمن سعادتمند رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر جدید از انفجار یک بمب دست ساز پرید. سرنگ و دو جوان 26 و 28 ساله به شدت مجروح شدند.

وی گفت: پس از تماس مردمی با یکی از برج های میشم نهاجا در فاز 4 پرند، آتش نشانان بلافاصله در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه در طبقه نهم یکی از برج های میشم نهاجا واقع در پرند فاز 4 انفجار مهیبی رخ داد که خسارت زیادی به واحد مسکونی وارد شد و دو جوان 26 ساله و 28 ساله مصدوم شدند. سال‌ها و مادر پیرش نیز مجروح شد.»

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان پرند درباره علت این انفجار نیز گفت: ظاهرا این یگان اقدام به ساخت بمب های دست ساز کرده است. سرنگ در مواقعی نیز انفجاری رخ داده است که پس از ایمن سازی منطقه، آتش نشانان با رعایت اقدامات فنی و استاندارد، کیسه ای حاوی عناصر قابل اشتعال را از واحد خارج کرده و خنثی می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.