افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

حمید درخشان: قطعا از پرسپولیس فوتبال زیبایی خواهیم دید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 230155
حمید درخشان: قطعا از پرسپولیس فوتبال زیبایی خواهیم دید – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: حداقل یک چیز در این دربی قطعی است. انشالله شاهد فوتبال خوب و زیبایی از پرسپولیس باشیم. حمید درخشان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره دربی پیش رو گفت: امیدوارم بازی خوبی باشد. هر دو تیم کار خود را می دانند و آن را به خوبی انجام می […]

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: حداقل یک چیز در این دربی قطعی است. انشالله شاهد فوتبال خوب و زیبایی از پرسپولیس باشیم.

حمید درخشان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره دربی پیش رو گفت: امیدوارم بازی خوبی باشد. هر دو تیم کار خود را می دانند و آن را به خوبی انجام می دهند. حداقل یک چیز در این دربی قطعی است. پرسپولیس باید خوب بازی کند و فوتبال بهتر و زیباتری به نمایش بگذارد اما نظر تیم مقابل این است که حتی یک تساوی هم ارزش برد را دارد. ما (پرسپولیس) باید هوشیار باشیم. آنها در ضدحملات و ضربات آزاد مهارت دارند و البته از آنجایی که تساوی برایشان ارزشمند است، تاکتیک های خاص خود را خواهند داشت.

وی در خصوص ارزیابی خود از تاثیر تغییرات روی خط دفاعی ادامه داد: بازیکنان تعویض شده باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا ثابت کنند در مواقع لزوم می توانند پرسپولیس را تضمین کنند. آنها باید بسیار هوشمندانه بازی کنند و کنترل کامل بر بازی داشته باشند. بازی در خط دفاع فقط قدرت بدنی و تحرک بالا نیست. بخشی از کار تصمیم گیری خوب با سرعت بالا و همچنین توانایی مدیریت ذهنی بازیکنان داخلی و حریف است.

سرمربی سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این بازی کم فوتبالی ندارد و البته بازیکنان زیادی را در زمین دیده ایم که خوب می دانند دربی فقط ارائه فوتبال نیست و این تعیین کننده است و آنها هم هستند. از دشمن و تاکتیک های او آگاه است.» پرسپولیس باید برای مشکلات مختلفی که در بازی پیش می آید آماده شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)