افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

ما به کمک هواداران نیاز داریم.

  • کد خبر : 230038
ما به کمک هواداران نیاز داریم.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: جبران نتیجه بدی که هفته گذشته گرفتیم و باخت این هفته در خانه ملوان بسیار مهم است. انتظار من از تیمم در بازی فردا رسیدن به هدفمان در خانه است. و افزود: مطمئنم بازی فردا […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: جبران نتیجه بدی که هفته گذشته گرفتیم و باخت این هفته در خانه ملوان بسیار مهم است. انتظار من از تیمم در بازی فردا رسیدن به هدفمان در خانه است.

و افزود: مطمئنم بازی فردا بازی خوبی خواهد بود. این در حالی است که باید با تمرکز زیادی وارد زمین شویم. همانطور که می بینید، نتایج در نیمه دوم کمی عجیب می شود، با این حال امیدوارم فردا یک بازگشت خوب داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

مربی تیم فوتبال گلگهر سیرجان نیز یادآور شد: تیم ما به بهترین ها نزدیک است و شانس زیادی برای ماندن در بالای جدول تا پایان فصل داریم. در وسط بازی های خانگی مهم است و با شروع بازی فردا باید تمام امتیازات بازی های خانگی را اضافه کنیم.

اوزونیدیس همچنین به وضعیت حریف فردای تیمش اشاره کرد و گفت: تیم صنعت نفت آبادان شاید وضعیت خوبی در جدول نداشته باشد اما قطعا تا آخرین لحظه می آیند و می جنگند. مطمئن هستیم که این تیم بهترین عملکرد خود را مقابل تیم ما خواهد داشت. یعنی فردا باید بهترین بازی خود را با تمرکز زیاد به نمایش بگذاریم.

وی همچنین با ابراز امیدواری از حضور حداکثری هواداران گل گهر فردا در ورزشگاه گفت: می‌دانم زمانی که بازی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، ممکن است برای حضور تماشاگران در ورزشگاه مشکلاتی پیش بیاید، اما هواداران باید این را بدانند. که در شرایط فعلی به کمک شما نیاز داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.