افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

تاکسی های اینترنتی کمترین پاسخگویی را دارند

  • کد خبر : 230035
تاکسی های اینترنتی کمترین پاسخگویی را دارند

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ علیرضا زاکانی در حاشیه ششمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: به طور قطع باید نظارت بر شهروندان در تجمعات بزرگ با هدف افزایش امنیت آنها انجام شود. هر ساله جلسات زیادی در کشور برگزار می شود که توجه به ابعاد مختلف […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ علیرضا زاکانی در حاشیه ششمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: به طور قطع باید نظارت بر شهروندان در تجمعات بزرگ با هدف افزایش امنیت آنها انجام شود. هر ساله جلسات زیادی در کشور برگزار می شود که توجه به ابعاد مختلف این جلسات به ویژه ایجاد امنیت برای آنها ضروری است و باید انجام شود.

وی ادامه داد: دستورالعمل ها و چارچوبی برای این حوزه تهیه شده که پس از اخذ نظر از نهادهای مختلف نهایی می شود. این موضوع یکی از سه موضوعی بود که در دستور کار جلسه امروز قرار گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: دستور کار ششمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران، موضوع ۱۶ هزار ساختمان ناایمن تهران است که هفت طبقه و بیشتر هستند. 9 دستگاه از داخل شهرداری و خارج از شهرداری برای نظارت بر این ساختمان ها گرد هم آمدند تا اینکه در چهار دسته امنیت مشروط، مختصر، متوسط ​​و شدید طبقه بندی شدند.

وی افزود: 3 هزار و 400 ساختمان کنترل و هزار و 440 مورد آنالیز انجام شد و سال آینده تمامی 16 هزار ساختمان کنترل می شود. بخشی از این ساختمان ها را ایمن کردیم و از وضعیت اضطراری خارج شدیم. این پروژه بسیار منحصر به فرد و مهم است و اجرا شده است.

شهردار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود در تشریح سومین دستور کار ششمین جلسه ستاد مدیریت بحران گفت: در دستور کار بحث توجه به سیل، سیل و سیل بود و کارهای علمی مشترک انجام شده است. . ساخته شده با دانشگاه شهید بهشتی برای کارهای مشترکی که در حوزه حوضه‌ها و سیستم‌های انتقال آب انجام شده است شامل 540 کیلومتر کانال انتقال آب و 160 کیلومتر عدم اجرای این کانال‌ها که پایش و گزارشی ارائه شده است. تصمیم گرفته شد این گزارش را تکمیل و به عمل تبدیل کند. به این ترتیب تهران از یکی از خطرات جدی که در این حوزه با آن مواجه است رهایی می یابد و در برابر سیل مصونیت خواهیم داشت و خوشبختانه سه دستور جلسه امروز محقق شد. عملیاتی.

زاکانی در خصوص آمادگی نیروهای شهرداری تهران اعم از آتش نشانی و سایر نیروهای خدماتی برای سه شنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) گفت: همه گروه ها بسیج هستند. مرکز مدیریت بحران نیز متولی کار است. اتاق وضعیت تشکیل شده و تلاش زیادی شده تا به این رفتار نادرست پایان داده شود که البته خود مردم نیز باید آموزش ببینند که با کمترین خطر انجام ندهند.

وی تاکید کرد: سال گذشته بهتر از سال قبل بود و انشالله امسال بهتر از سال قبل خواهد بود. باید تدابیری اتخاذ کنیم تا حوادثی که رخ می دهد سریعا رسیدگی شود تا بدتر نشود. حتی اگر تمام اتفاقات امشب برای ما تلخ باشد. همه مجموعه ها بسیج شده اند، نیروهای ذخیره را هم در آتش نشان می خوانیم و به این ترتیب ظرفیت خود را دو برابر می کنیم.

وی درباره خرابی های مترو نیز گفت: خرابی مترو دو جنبه دارد. از یک طرف با فرسودگی ناوگان مواجه هستیم، قطارهای DC کار خود را انجام داده اند، بنابراین نیاز به تعمیر اساسی دارند و علاوه بر تعمیرات اساسی، در واقع مدل جدیدی برای ارائه خدمات ساختیم. دسته دوم حوادثی است که در مترو رخ می دهد، مانند حادثه آخر که در واقع یک نقص فنی بوده که به دلیل فرسودگی تجهیزات رخ داده است. قطعا با بررسی قطارها و از سوی دیگر خرید واگن های جدید طبق قرارداد و 113 واگن ساخت ملی که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سال آینده وارد خطوط خواهند شد، شاهد بهبود شرایط خواهیم بود.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتراض شهروندان به عملکرد تاکسی های اینترنتی و تاکید اعضای شورا بر نظارت بر تاکسی های اینترنتی، گفت: تاکسی های اینترنتی از خلع ید قانونی و انصراف نادرست قانونی استفاده می کنند و مجوزهای خود را از مرجع دریافت می کنند. بنابراین، آنها کمتر استقبال می کنند. در حال درخواست هستیم تا شرکت تاکسیرانی این موضوع را به خوبی درک کند تا آسیبی به مردم وارد نشود. همینطور تاکسی های برقی جدید که به ناوگان ملحق می شوند خدمات اینترنتی نیز ارائه می دهند تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.