افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

سپاهان را خیلی خوب آنالیز کرده ایم / خریدهای خوبی انجام داده ایم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 229948
سپاهان را خیلی خوب آنالیز کرده ایم / خریدهای خوبی انجام داده ایم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر احمد آل برکت وی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: فردا بازی بسیار مهمی مقابل سپاهان داریم. این تیم در خط حمله بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی دارد، زیرا من خودم سابقه بازی در این تیم را دارم و می دانم که آنها همیشه در بازی های […]

به گزارش خبرنگار مهر احمد آل برکت وی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: فردا بازی بسیار مهمی مقابل سپاهان داریم. این تیم در خط حمله بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی دارد، زیرا من خودم سابقه بازی در این تیم را دارم و می دانم که آنها همیشه در بازی های خانگی و خارج از خانه هجومی بازی می کنند و قطعاً ما اندازه گیری های خود را داریم.

و ادامه داد: ما سپاهان را خیلی خوب آنالیز کرده ایم و در بازی مقابل سپاهان دستمان شلوغ تر از بازی قبل است. مصدومان به تیم پیوستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا فردا با دست پر بازی را ترک کنیم.

النما وی گفت: در مورد بازی با پرسپولیس باید بگویم، همه می دانیم که پرسپولیس تیم خوبی است و با بازیکنانی که در نیم فصل دوم به خدمت گرفتند، قوی تر شده اند و دست ما خالی بود. البته شروع خوبی داشتیم، در شرایط عادی موقعیت هایی ایجاد کردیم و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. حتی توانستیم فشاری را که پرسپولیس به ما وارد می کرد کنترل کنیم و با برتری 2-1 نیمه اول به رختکن برویم. بله تیم ما 10 هيچ كس نمی توانستیم با نتیجه بهتری زمین را ترک کنیم.

النما وی در پاسخ به این سوال که کارشناس خوزستانی معتقد بود بعد از برتری مقابل پرسپولیس باید از این تیم دفاع می کرد، گفت: این کارشناس کاملا درست می گفت اما دستانش بسته بود. بازیکنان جوانی هم روی نیمکت داشتیم اما احساس می کردیم که شاید نتوانند در بازی بزرگ به ما کمک کنند اما قطعا در آینده با همه بازیکنان جوان بازی خواهم کرد. در این یک سال و نیمی که در فولاد بودم همیشه با آقای دکتر بودم. غبیشاو بازی تیم های پایه فولاد را دیده ایم. از این نظر هفت نفر وارد تیم شدند که به نظر من اینطور بود.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره ناکامی های سپاهان اظهار داشت: ما با این نظر مخالفیم که سپاهان همیشه قهرمان است. با بازیکنان صحبت کرده ایم تا به نتایج بازی های گذشته سپاهان نگاه نکنند و با بی تفاوتی بازی را نگیرند. این تیم مربی خوبی دارد و برای همه تیم های بزرگ دنیا پیش می آید که چهار یا پنج شکست داشته باشند، چلسی و بارسلونا را می بینید که آنها هم دارند. همچنین شرایط مختلفی وجود داشت اما به نظر من سپاهان همیشه سپاهان است.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان درباره خریدهای این تیم گفت: خریدهای بسیار خوبی انجام دادیم و بازیکنان با تجربه هستند و در تمام تیم هایی که حضور داشته اند آمار خوبی داشتند و قطعا می توانند در نیمه دوم به کمک ما بیایند. . از فصل است

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.