افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

لزوم اطلاع رسانی به مسافران از اپلیکیشن راهنمای سفر البرز – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 229905
لزوم اطلاع رسانی به مسافران از اپلیکیشن راهنمای سفر البرز – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی رمضانی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مرکزی سفر اظهار داشت: شهرداران باید با همکاری روستائیان روستاها را برای سفرهای نوروزی آماده کنند و گردشگری روستایی را رونق دهند. وی با اشاره به اینکه نوروز بهترین فرصت برای معرفی محصولات بومی و بومی روستاهای کرج است، گفت: دهیاران […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی رمضانی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مرکزی سفر اظهار داشت: شهرداران باید با همکاری روستائیان روستاها را برای سفرهای نوروزی آماده کنند و گردشگری روستایی را رونق دهند.

وی با اشاره به اینکه نوروز بهترین فرصت برای معرفی محصولات بومی و بومی روستاهای کرج است، گفت: دهیاران شهرها و دهیاران روستاها آماده هستند. خوب کامل بودن

رمضانی بر آمادگی کامل نهادهای خدمات رسان تاکید می کند نوار نقاله وی پیشنهاد کرد: میراث فرهنگی، هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، خدمات و درمان و… در ایام نوروز فعال باشند.

فرماندار ویژه کرج بر لزوم تدوین اپلیکیشن گردشگری و راهنمای سفر به البرز برای ارائه جاذبه های گردشگری استان و اطلاع رسانی به مسافران و گردشگران تاکید کرد.

چهره شهرها باید عاری از فقر باشد گری بودن

وی با تاکید بر اطلاع رسانی به موقع مسافران نوروزی افزود: تابلوهای راهنمایی و رانندگی سازمان های راهداری و حمل و نقل جاده ای باید در ایام سفر فعال بوده و هشدارهای راهنمایی و رانندگی را به موقع به مسافران یادآوری کنند.

به گفته رمضانی با درایت لطفا و مدیریت جمعی بیاورید گدایان کرج شاهد پاکسازی شهرها بودند متر که این روند در ایام نوروز نیز ادامه دارد. چهره شهرها باید عاری از پدیده تکدی گری باشد گری بودن

فرماندار ویژه شهرستان کرج تاکید کرد: بر اساس گزارشات ترافیکی و با توجه به حجم تصادفات خارج از شهر، حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه های شهر کرج نباید بیش از 80 کیلومتر باشد.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف مساجد در طول مسیر افزود: تمامی مساجد با خدمات رسانی بهینه در ماه مبارک رمضان آماده خدمت رسانی به مسافران خواهند بود.

رمضانی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به آخرین پنجشنبه سال اظهار کرد: با همکاری شهرداری ها بهترین خدمات به زائران مزار در بهشت ​​سکینه ارائه می شود.س) ارسال شد.

طرح 25 نقطه عرضه میوه و محصولات پروتئینی در کرج

وی با اشاره به فراهم شدن مکان برای عرضه میوه ها و فرآورده های پروتئینی گفت: به این منظور 25 مکان در شهر کرج اختصاص داده شده است که این مکان ها در شهرهای اقماری نیز پیش بینی شده است.

رمضانی با بیان اینکه 14 ایستگاه نوروزی در شهرستان کرج آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می شود، پیشنهاد کرد نمادهای متناسب با ماه مبارک رمضان در برخی نقاط شهر برنامه ریزی و قرار داده شود.

فرماندار ویژه کرج بر لزوم آماده سازی سرویس های بهداشتی در پارک ها و مسیرها برای مسافران نوروزی و رعایت زمان بندی پخت نان در نانوایی ها تاکید کرد.

وی گفت: بر اساس برنامه زمان بندی باید ساعات پخت نان به ویژه در تعطیلات نوروزی ادامه داشته باشد چرا که سهمیه نانوایی ها هم اکنون تخصیص یافته و دستگاه های نظارتی نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام می دهند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در پایان خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی هرگونه جابجایی و جابجایی اثاثیه ممنوع است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.