افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمار: می خواهیم با استقلال گل بزنیم/ دفاع ما از نقطه حمله شروع می شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 229694
اسمار: می خواهیم با استقلال گل بزنیم/ دفاع ما از نقطه حمله شروع می شود – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که برای قرمزها خیلی مهم است که بتوانند با نتیجه استقلال برابری کنند. اسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و استقلال در یکصد و سومین دربی تهران گفت: قبل از صحبت در مورد مسابقه می خواستم بگویم همه کسانی که کاری انجام می دهند و صدایشان […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که برای قرمزها خیلی مهم است که بتوانند با نتیجه استقلال برابری کنند.

اسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و استقلال در یکصد و سومین دربی تهران گفت: قبل از صحبت در مورد مسابقه می خواستم بگویم همه کسانی که کاری انجام می دهند و صدایشان در رسانه ها شنیده می شود باید کاری انجام دهند. کسانی که وضعیت مالی بهتری دارند باید این روزها به دیگران کمک کنند. امیدوارم بچه های فوتبال به گرفتاران سیل سیستان و بلوچستان کمک کنند.

برای ما بسیار مهم است که بتوانیم استقلال را به اشتراک بگذاریم.
وی افزود: در مورد دربی باید بگویم که حضور در این دیدار برایم بسیار لذت بخش است. می دانم که همه فوتبالدوستان فردا چشمشان به این بازی است. امیدوارم برای کسانی که در ورزشگاه و خانه هستند بازی بسیار خوبی باشد. این دیدار برای قهرمانی در لیگ بسیار مهم است. برای ما بسیار مهم است که بتوانیم استقلال را به اشتراک بگذاریم. همه می دانند که بازی بسیار احساسی است، اما ما تمرین کردیم و سعی کردیم بچه ها محکم بایستند و عملکرد بازی قبل را تکرار کنند. هم ما و هم حریفمان می دانیم که باید از تک تک موقعیت های بازی استفاده کنیم.

در بعضی قسمت های بازی بهتر از حمله باید دفاع کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش همیشه هجومی بوده و برای بازی فردا چه برنامه ای دارد، گفت: فوتبال باید در زمین مورد بحث قرار گیرد. در بازی باید تعادل در تیم هجومی و دفاعی وجود داشته باشد. در بخش هایی از بازی باید بدانیم که شاید بهتر از حمله نیاز به دفاع داشته باشیم، چون تیم ما هجومی است، امیدواریم همینطور ادامه دهیم.

امیدوارم لایه های دفاعی استقلال را باز کنیم و گل بزنیم.
عثمر در پاسخ به این سوال که تیم های جواد نکونام معمولا عملکرد دفاعی خوبی دارند و آیا فکر می کند این موضوع مانع از برگزاری یک بازی جذاب نمی شود و پرسپولیسی ها هم دچار مشکل می شوند، گفت: هر تیمی سعی می کند تمام تلاش خود را بکند. تیم . استقلال یکی از بهترین دفاع های لیگ را دارد. امیدوارم حرکات تهاجمی ما در بازی لایه های دفاعی این تیم را باز کند و بتوانیم گلزنی کنیم.

خط دفاعی ما از اولین مهاجم شروع می شود تا به دروازه.
وی در پاسخ به اینکه تنها دغدغه پرسپولیسی ها خط دفاعی در غیاب گلسیانی و کنعانی زادگان است، تصریح کرد: خط دفاعی ما از مهاجم اول شروع می شود تا به دروازه. ما تیممان را متعادل می کنیم تا همه با هم دفاع کنیم. تیم ما تنها با دو مدافع میانی دفاع نمی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش فقط به نتیجه فکر می کند یا فوتبال خودش را بازی می کند؟ گفت: فوتبال نتیجه است. نتایج نشان دهنده تفاوت کار مربی با بازیکنان است. اگر امروز بخواهم بگویم باید نتیجه بگیریم یا بازی خوبی انجام دهیم، می گویم نتیجه مهمتر است. امیدوارم با بازی خوبی که انجام می دهیم نتیجه خوبی بگیریم.

فعلا تمرکز ما روی دربی است تا جذب مهاجم خارجی.
عثمر در پاسخ به این سوال که آیا نام بازیکن خارجی که قرار است در لیست تیمش قرار بگیرد را گفته است یا خیر، گفت: بعد از بازی با فولاد درباره این ماجرا صحبت نکردیم، زیرا همه تمرکزمان روی دربی بود.

در یک بازی، تمام سطوح دفاع و حمله با هم کار می کنند.
وی در خصوص اشتباه بیرانوند در دیدار با فولاد و اینکه آیا نگران تکرار این اتفاق در دربی است، گفت: گاهی این سوالات تکرار می شود. گفتم در یک بازی همه سطوح دفاع و حمله با هم کار می کنند.

امیدوارم در پایان بازی تیمی که لیاقتش را دارد برنده شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس نگران هیجان بیش از حد روی نیمکت استقلال هستند و معتقدند کادرفنی این تیم در تلاش است تمرکز داور را به هم بزند تا پایان بازی پیروز شود. به نظر من رفتار هر تیمی به خودش مربوط است و کاری به آنها نداریم. من شخصاً سعی می کنم روی کارهای فنی تمرکز کنم و بقیه کارکنان علاقه آنها هستند.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس فردا (چهارشنبه) از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)