افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

وطن خواه: ظرفیت بالای پرسپولیس یک مزیت بزرگ برای مالک جدید است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 229609
وطن خواه: ظرفیت بالای پرسپولیس یک مزیت بزرگ برای مالک جدید است – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس می گوید واگذاری این باشگاه به تامین اجتماعی اتفاق بسیار خوبی است و می تواند سرمایه بزرگی برای مالک جدید پرسپولیس باشد. رضا وطن خواه در گفت وگو با ایسنا، درباره واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی و جلوگیری از خطر اخراج این باشگاه از آسیا، اظهار کرد: خوشبختانه اقدام بسیار خوب و […]

بازیکن سابق پرسپولیس می گوید واگذاری این باشگاه به تامین اجتماعی اتفاق بسیار خوبی است و می تواند سرمایه بزرگی برای مالک جدید پرسپولیس باشد.

رضا وطن خواه در گفت وگو با ایسنا، درباره واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی و جلوگیری از خطر اخراج این باشگاه از آسیا، اظهار کرد: خوشبختانه اقدام بسیار خوب و مثبتی بود. من به عنوان عضوی از این باشگاه خوشحالم که این اتفاق افتاده است و امیدوارم سایر باشگاه ها نیز بتوانند از این الگو پیروی کنند. واقعیت این است که تا زمانی که پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش بود، به دلیل مقررات این وزارتخانه نمی توانست به باشگاه کمک مالی کند اما حالا با تغییر مالکیت این مشکل حل می شود.

وی با بیان اینکه این انتقال امتیاز بزرگی برای مالک جدید باشگاه پرسپولیس ایجاد می کند، گفت: در واقع با این تغییر مالکیت اتفاق مثبتی برای دو طرف خواهد افتاد. هم مشکل همیشگی اقتصادی و هم کمبود منابع حل می شود و مالک جدید که تامین اجتماعی است می تواند از ظرفیت تبلیغاتی بالای این باشگاه بهره مند شود.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر واگذاری بخشی از سهام این باشگاه به پیشکسوتان گفت: متأسفانه برخی از پیشکسوتان پرسپولیس شرایط خوبی ندارند و اگر بخواهم نگاه تاریخی به این موضوع داشته باشم. من نباید خیلی امیدوار باشم که با شرایط آنها کنار بیایم زیرا در این سال ها آنطور که باید با پیشکسوتان برخورد نشده است، اما همچنان امیدوارم که این برخورد به صورت واقعی انجام شود و جانبازانی که حتی بازی کرده اند. برای تیم های خود به صورت رایگان سالهای زیادی از آن مراقبت می شود.

وطن خواه درباره شهرورد 103 پایتخت نیز گفت: اگرچه فکر می کنم این دیدار در زمان ما از حساسیت بیشتری برخوردار بود اما تقابل پرسپولیس و استقلال همیشه برای هواداران، بازیکنان و مربیان دو تیم حساس بوده است. شاید من هم مثل پرسپولیس دوست داشته باشم تیمم قهرمان شود اما در سن و سالی که دارم بیشتر به تماشای یک بازی زیبا علاقه دارم. این دیدار برای فوتبال ایران بسیار مهم است و بازتاب جهانی این دیدار یکی از دلایل اصلی اهمیت آن است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)