افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

چگونه موهایم را زیر ماسک درست کنم؟ / دیگر از باز کردن و صاف کردن موها خودداری کنید، در ترند بمانید

  • کد خبر : 229451
چگونه موهایم را زیر ماسک درست کنم؟  / دیگر از باز کردن و صاف کردن موها خودداری کنید، در ترند بمانید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خوش تیپ بودن این روزها بسیار مفید است، زیرا این روزها خیلی ها شما را از روی ظاهرتان قضاوت می کنند و اگر ظاهر و استایل شما بد و نامرتب باشد، قطعا شما را دوست نخواهند داشت. به عنوان مثال، اگر ظاهر نامرتبی دارید. به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خوش تیپ بودن این روزها بسیار مفید است، زیرا این روزها خیلی ها شما را از روی ظاهرتان قضاوت می کنند و اگر ظاهر و استایل شما بد و نامرتب باشد، قطعا شما را دوست نخواهند داشت. به عنوان مثال، اگر ظاهر نامرتبی دارید. به خرید بروید، احتمالاً فروشنده ها به خود می گویند که این خریدار نیست و ممکن است آنطور که باید به شما تحویل ندهند، بنابراین ببینید که نوع و استایل شما حتی در کوچکترین موارد مهم است، پس به دنبال آن باشید و سعی کنید پیشرفت کنید. البته در این بین باید بدانید که با توجه به ویژگی های ظاهری خود چه لباسی را انتخاب کنید تا شیک تر به نظر برسید، مثلا اگر چاق هستید باید شلوار مناسب افراد چاق را بشناسید و برای خودنمایی بپوشید. بسته به استایل شما نازک تر و طولانی تر است.

یا حتی در این بین باید به جزییات و ریزترین مسائل توجه کنید و بدانید که خوش استایل بودن با همین توجه های کوچک شروع می شود، مثلا باید اکسسوری هایی را که باید داشته باشید داشته باشید و در استایل های روزمره خود استفاده کنید. فانتزی شوید. خوشبختانه امروزه مسیر رسیدن به یک استایل خوب بسیار ساده تر از گذشته شده است و نیازی نیست کار سختی داشته باشید، زیرا در نهایت چیزی که می خواهید دسترسی به اینترنت برای به دست آوردن اطلاعات مهم در زمینه مد است. و حالا در این مطلب برای اینکه قدمی برای خوش تیپ شدن برداریم می خواهیم در پاسخ به این سوال که چگونه موهایم را زیر ماسک درست کنم چند مدل جذاب و خاص را به شما نشان دهیم پس با ما همراه باشید.

مدل موی ساده و جذاب زیر ماسک.

یکی از ساده ترین مدل موهایی که می توانید با ماسک انجام دهید این است که دو تار نازک از موهای خود را جدا کرده و بقیه را ببندید و سپس می توانید این دو تار را که از هم جدا کرده اید در دو طرف صورت خود رها کنید که به آن نیز معروف است. مدل موی سوسکی . و خب حتی می توانید برای جذابیت بیشتر این دو رشته را ببافید و از کش های 40 رنگ برای گره زدن آنها استفاده کنید تا مدل شما رنگ و روح بگیرد. توجه داشته باشید که می توانید بقیه موهایتان را در این مدل مو ببندید یا باز بگذارید و اگر نمی خواهید ماسکتان پخش شود، موهایتان را بالای سرتان ببندید تا وقتی ماسک می زنید، موها را ببندید. تعظیم پشت سرتان که با ماسک شما را جذاب تر می کند.

چگونه موهایم را زیر ماسک درست کنم؟

چگونه موهایم را زیر ماسک درست کنم؟

چگونه موهایم را زیر ماسک درست کنم؟

قسمت جلویی موهایتان را زیر ماسک بپیچید.

یکی از مدل‌هایی که برای روزهایی که زیاد می‌خوابید یا به هر دلیلی دیر سر کلاس می‌آیید مفید است، مدل موی فر جلوی موهایتان است که حتی وقتی موهایتان کثیف است و نمی‌توانید آن‌ها را بشویید، گزینه خوبی است. و برای این کار باید یک شکاف باز کنید و موها را از جلوی سرتان جدا کنید، سپس آنها را در راستای خط مو بچرخانید و به کناره های سر بیاورید.

حالا برای حالت دادن به آنها می توانید این دو رشته را با کش ببندید یا یک سنجاق سر کوچک روی آن ها قرار دهید و اسپری مو می تواند به رفع موخوره کمک کند. با این مدل مو می توانید بقیه موهایتان را پشت سرتان باز بگذارید یا ببندید و اگر آن را ببندید هم می توانید هر دو تار جلویی را که به هم پیچیده شده اند بچرخانید تا به کش اضافه شود.

چگونه موهایم را زیر ماسک درست کنم؟

موهای خود را به عقب بکشید

اگر از بلند دادن به موهای خود نمی ترسید، این مدل مو با ماسک برای شما بسیار جذاب خواهد بود. برای انجام این کار کافی است موهای خود را کاملا جلوی صورت خود قرار دهید و سپس تمام آن ها را بالای سر خود ببرید و یک بار از آن استفاده کنید تا حجیم تر به نظر برسد اما مراقب باشید این مدل مو برای افرادی که بلند و بلند هستند توصیه نمی شود. صورت های بیضی به دلیل صدایی که دارد درازتر به نظر می رسد پس اگر صورت شما چاق و گرد است از این مدل برای کشیده تر شدن آن استفاده کنید.

دقت کنید بقیه موهای پشت بلندتر یا همرنگ سرتان باشد و همچنین آن ها را خیلی محکم نبندید تا شما را اذیت کنند.

چگونه موهایم را زیر ماسک درست کنم؟

چگونه موهایم را زیر ماسک درست کنم؟

چگونه موهایم را زیر ماسک درست کنم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.