افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

سبک عید نوروز و افطار ترکیبی و زیبا/ اینجوری میشی اون دختر که همه میگن چه تیپی

  • کد خبر : 229361
سبک عید نوروز و افطار ترکیبی و زیبا/ اینجوری میشی اون دختر که همه میگن چه تیپی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- ما ایرانی ها اتفاقات زیادی در تقویممان داریم، تقریباً به اندازه بلندی موهایمان! به عنوان مثال، امسال مناسبت های زیادی وجود دارد، از مهم ترین عید گرفته تا رمضان و حتی شب های احیا، که همه آنها تقریباً در یک بازه زمانی هستند. خب معلومه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- ما ایرانی ها اتفاقات زیادی در تقویممان داریم، تقریباً به اندازه بلندی موهایمان! به عنوان مثال، امسال مناسبت های زیادی وجود دارد، از مهم ترین عید گرفته تا رمضان و حتی شب های احیا، که همه آنها تقریباً در یک بازه زمانی هستند. خب معلومه خیلی از خانواده ها روزه دارن و از طرفی میخوان برن یه عید دیدنی که وقتی این دوتا با هم قاطی میشن عجیب میشه! آیا می دانید هرکسی سبک خاص خود را دارد که البته به این دلیل است که ماه رمضان را جشن خدا می دانند، پس چه اشکالی دارد که یک استایل زیبا و شاد انتخاب کنیم؟

خیلی از خانم ها می گویند حالا چه بپوشیم و چه نپوشیم، بنابراین در این مقاله چند استایل جذاب و مناسب را می شناسیم. در واقع این سبک ها هم برای عید و هم برای افطار می توانند مناسب باشند! پس با ما همراه باشید تا با لباس هایی آشنا شوید که در این دو مناسبت می توان پوشید و زیباتر شد.

مدل سفید بپوشید بانوی جذابی خواهید شد.

رنگ سفید همیشه رنگی بوده است که تمام رنگ های پوست را برجسته می کند. آیا می دانید رنگ سفید به عنوان رنگی خنثی در نظر گرفته می شود که می تواند برای هر سن، سبک و رنگی مناسب باشد و به راحتی با عناصر و فضاهای دیگر هماهنگ شود؟ بدون شک اگر خانمی هستید که برای عید و همچنین برای افطار استایل سفید انتخاب می کنید، توجه دیگران را به خود جلب خواهید کرد. زیرا این رنگ چهره شما را شاداب تر و با طراوت تر نشان می دهد و می توانید با ترکیب اکسسوری ها و صندل های رنگی زیبا ظاهری منحصر به فرد و زیبا خلق کنید.

سبک مهمانی نوروز و افطار

کاغذ مدل های زیادی دارد، با آن زیباترین باشید.

تقریباً یک دهه است که مقالات بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته اند. در واقع چیزی که تا به حال ثابت شده این است که پیراهن خانم ها با مدل خانم ها سازگار است. هر چه اندام و اندازه، چه رنگ و چه نوع پوستی که دارید، ده مدل کاغذی وجود دارد که به شما می آید و شما را واقعاً زیبا می کند.

پیراهن ها پیراهن های مردانه ای هستند که دکمه ندارند اما به سبک زنانه و شیک تری دوخته می شوند. یعنی ظاهر ظریف! کتانی خا با انواع شلوار، دامن و شورت به هر رنگ شاد و خنثی که بخواهید دوخته می شود و می تواند ظاهر شما را زیبا کند.

به سبک+نوروز+و+افطار+میهمانی

ترند بودن چه اشکالی دارد؟

اگر شما هم خانم جوانی هستید که عاشق مد و مد بازی هستید، بهتر است همان لباسی را بپوشید که دوست دارید! مشکلش چیه؟ به عنوان مثال، خانم های زیادی هستند که می خواهند کت های جین کوتاه یا کتان را با شلوار یا کیف های مدل مامان بپوشند و ظاهری مدرن و شاد خلق کنند. از طرفی پوشیدن یک سری لباس مانند مانتو و شلوار چاپ شده با یک شلوار می تواند استایل شما را فوق العاده شیک و مدرن کند.

پارتی+نوروز+و+افطار+(2)

چگونه تعطیلات عید را برگردانم؟

بدون شک آرایشی که بتواند برای هر دو موقعیت مناسب باشد چندان سخت نیست. زیرا امروزه آرایش غلیظ چندان مد نیست و چیزی که بیشتر دختران از آن استفاده می کنند آرایش طبیعی و مینیمالیست است. به عنوان مثال، ابتدا از یک مرطوب کننده استفاده کنید. سپس کرم پودر را خوب بمالید و صورت خود را نرم و یکدست کنید. در این مرحله می توانید مقدار قابل توجهی ریمل به مژه های خود بزنید یا مژه بزنید. سپس ابروهایش را بالا می اندازد، اما نه طوری که آنها را شبیه فرش کند. در آخر رژ لب بزنید و رژگونه بزنید. اگر می خواهید با لب پر دیده شوید، رژگونه روی سیب گونه تان تا روی بینی بزنید، البته با رنگ و همچنین کمی روی بینی! به این ترتیب شما یک آرایش طبیعی دارید.

سبک مهمانی نوروز و افطار



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.