افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

“دربی” جالبی را پیش بینی می کنم / ترکیب فکری با مشکلات دفاعی

  • کد خبر : 229353
“دربی” جالبی را پیش بینی می کنم / ترکیب فکری با مشکلات دفاعی

فرشاد پیوس، خبرنگار گروه ورزشی اسمارتک نیوز درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه دربی، اظهار داشت: امیدوارم شرایط تیم خوب باشد، به تیم نزدیک نیستیم و نمی دانیم وضعیت آنها چگونه است. خواهد بود. شرط این است، اما آنها یک پیروزی روحی خوب را مقابل فولاد به دست آوردند و این پیروزی شرایط تیم را در […]

فرشاد پیوس، خبرنگار گروه ورزشی اسمارتک نیوز درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه دربی، اظهار داشت: امیدوارم شرایط تیم خوب باشد، به تیم نزدیک نیستیم و نمی دانیم وضعیت آنها چگونه است. خواهد بود. شرط این است، اما آنها یک پیروزی روحی خوب را مقابل فولاد به دست آوردند و این پیروزی شرایط تیم را در آستانه بازی چهارشنبه مقابل حسن به شدت بهبود می بخشد. مهم این است که بازیکنان با روحیه خوب برای دربی حاضر شوند.

وی افزود: پرسپولیس در بازی مقابل فولاد در فاز دفاعی و پشت زمین اشتباهاتی داشت اما قدرت هجومی این تیم به سود فولاد بود و توانست شکست را با پیروزی جایگزین کند. پرسپولیس در فاز هجومی تیم خوبی شده است و مشکلات قبلی را ندارد اما در خط دفاع ضعیف است و باید به آن فکر کنیم. به خصوص اینکه پرسپولیس در این منطقه ملی پوشان ثابتی دارد و نباید این وضعیت فعلی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بحران دفاعی این تیم در غیاب کنعانی زادگان و گلسیانی توضیح داد: اتفاقی است که در فوتبال افتاده و می افتد، در مهم ترین بازی سال شما مهم ترین بازیکنان را ندارید. امیدوارم بازیکنان تعویضی روز خوبی در دربی داشته باشند و بتوانند شایستگی های خود را به نمایش بگذارند.

پیوس در مورد دربی نیز گفت: بازی جذابی را پیش بینی می کنم چون هر دو تیم در شرایط خوبی هستند و نتایج خوبی کسب کردند، بنابراین پیش بینی نتیجه بازی سخت است. استقلالی ها می خواهند با برد در دربی فاصله خود را در بالای جدول به حداکثر برسانند و پرسپولیس هم سعی می کند به استقلال نزدیک شود و شانس خود را برای صدرنشینی افزایش دهد. بنابراین پیش بینی می کنم بازی جذابی در پیش داشته باشیم.

وی درباره پیش بینی نتیجه بازی نیز گفت: فکر می کنم پرسپولیس بازی را 2-1 می برد و ارونوف و آل کثیر برای پرسپولیس گل می زنند. امیدوارم پرسپولیس در این دیدار پیروز شود و جدای از نتیجه، انتظار یک بازی خوب را هم دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.