افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

نگرانی پلیس از مراسم چهارشنبه سوری / کشته شدن 10 جوان و 24 درصد مجروحان + فیلم و جزئیات

  • کد خبر : 228915
نگرانی پلیس از مراسم چهارشنبه سوری / کشته شدن 10 جوان و 24 درصد مجروحان + فیلم و جزئیات

به گزارش رکنا؛ متأسفانه 10 نفر بر اثر سهل انگاری جان خود را از دست دادند و چند نفر نیز در بخش های ویژه بیمارستان بستری هستند و حالشان خوب نیست، چند صد کیلو مواد خطرناک کشف و ضبط و حدود 5 میلیون مواد پرخطر قابل اشتعال جمع آوری شد. سخنگوی فرجا بیش از 10 […]

به گزارش رکنا؛ متأسفانه 10 نفر بر اثر سهل انگاری جان خود را از دست دادند و چند نفر نیز در بخش های ویژه بیمارستان بستری هستند و حالشان خوب نیست، چند صد کیلو مواد خطرناک کشف و ضبط و حدود 5 میلیون مواد پرخطر قابل اشتعال جمع آوری شد.

سخنگوی فرجا بیش از 10 تن انواع مواد کشف کرد آتش زا زهاریش از کشور خبر داد و گفت: تعداد جان باختگان حوادث چهاربانسوری از ابتدای اسفند 67 درصد افزایش داشته است.

سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به نزدیک شدن به ایام چرانباشوری گفت: از ابتدای اسفندماه تاکنون شاهد افزایش 24 درصدی جرحی و 67 درصدی فوتی های تصادفات بوده ایم. آتش بازی چهارشنبه ما بودیم. در این راه 10 نفر جان خود را از دست دادند و 10 نفر از مجروحان در وضعیت جسمانی بسیار نامناسبی قرار دارند.

70 درصد قربانیان حوادث چهارشنبه سوری زیر 18 سال هستند و اظهار داشت: نگرانی زیادی برای جوانان و نوجوانان وجود دارد به همین دلیل اصرار داریم که خانواده ها در آن شب در کنار فرزندان خود باشند و بر رفتار آنها نظارت داشته باشند. “.

سخنگوی فراجا با اشاره به حضور و هوشیاری پلیس در چهاربانسوری گفت: همکارانم تا پاسی از شب در کنار مردم خواهند بود و با همکاری مردم اقداماتی را برای تامین نظم و امنیت و مقابله با مردم انجام خواهند داد. ناهنجاری و ایجاد اختلال. همچنین از مردم می خواهیم از رفتارهای خطرناک پرهیز کنند.

منتظرالمهدی در ادامه کشف مواد قابل اشتعال توسط پلیس در سراسر کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: پلیس در این مدت 10 هزار و 114 کیلوگرم مواد قابل اشتعال و بیش از چهار میلیون و 420 هزار مواد منفجره خطرناک کشف کرده است. همچنین تعداد قابل توجهی از فروشندگان این مواد توسط پلیس دستگیر و برای آنها سیر مراحل قضایی آغاز و جرایم آنها حل و فصل شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.