افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

فرشاد پیوس: در نیم فصل بحران های عجیبی داشتیم/ خط حمله پرسپولیس توانایی گلزنی در دربی را دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 228802
فرشاد پیوس: در نیم فصل بحران های عجیبی داشتیم/ خط حمله پرسپولیس توانایی گلزنی در دربی را دارد – پرسپولیس نیوز

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: خط حمله ای که پرسپولیس را متوقف می کند همان خط حمله ای است که امروز در بین بازیکنان پرسپولیس می بینیم، مطمئنا این بچه ها در دربی گل خواهند زد. فرشاد پیوس، مهاجم سابق تیم پرسپولیس در آستانه دربی صد و سوم درباره شرایط این تیم گفت: هر چقدر هم […]

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: خط حمله ای که پرسپولیس را متوقف می کند همان خط حمله ای است که امروز در بین بازیکنان پرسپولیس می بینیم، مطمئنا این بچه ها در دربی گل خواهند زد.

فرشاد پیوس، مهاجم سابق تیم پرسپولیس در آستانه دربی صد و سوم درباره شرایط این تیم گفت: هر چقدر هم که بازی مقابل فولاد را بد شروع کردیم، توانستیم بر بازی مسلط شویم و این نشان داد که پرسپولیسی ها. تیم بازیکن تیم است و به شرایط بسیار بهتری رسیده است. این باعث شد گل های از دست رفته را بازیابی کنیم و در نهایت پیروز شویم. اتفاقاتی که در مورد گل های فولاد افتاد کاملا تصادفی و مربوط به فوتبال بود. چنین اتفاقاتی اغلب در فوتبال رخ می دهد. ورود اشتباه توپ به دروازه خودی یا مشکلاتی از این دست از پدیده های رایج در فوتبال است. مهم این است که تیم بتواند مانند پرسپولیس گل خورده را جبران کند.

بازیکن سال های اخیر پرسپولیس اضافه کرد: آنچه در فرم تیم پرسپولیس بعد از حضور اسمار قابل توجه است این است که بازیکنان بیشتر از هم عبور می کنند، جسارت نفوذ و حمله به زمین حریف در بین بچه ها بیشتر شده است و بیشتر شاهد هستیم. کار تیمی و ترکیبی . این باعث شد در بازی با ذوب آهن، نفت و گاز گچساران و در آخرین بازی مقابل فولاد شرایط بهتری را کسب کنیم. و کم کم پیشرفت خواهیم کرد. به محض گلزنی آل کثیر، ترابی پای خود را برای گلزنی باز کرد و این بازیکن ازبکستانی توانست خط حمله این تیم را آغاز کند که همگی در پیش بینی پیروزی پرسپولیس در دربی موثر بودند. فکر می کنم اورونوف در این دربی گل می زند. او قطعا می تواند به خط دفاعی استقلال فشار بیاورد و پنالتی بگیرد.

وی در خصوص وضعیت تیم استقلال گفت: قطعا اگر استقلال تیم خوبی نبود، امروز با وجود حضور تیم های قدرتمند در لیگ برتر نمی توانست در بالای جدول باشد، اما ما آنجا هستیم باید. باید توجه داشت که پرسپولیس در نیم فصل با بحران های عجیبی روبرو شد و با توجه به نتایج کسب شده در لیگ قهرمانان آسیا و مشکلات مالی بازیکنان این تیم، شرایط تا حدی عادی نبود. مدل پرسپولیس با یحیی گل محمدی نیز برای رقبا کاملاً شناخته شده بود و خوشبختانه اکنون پرسپولیس با شرایط بسیار خوبی در لیگ برتر ظاهر شد و توانست با سرمربی جدید خود نوع جدیدی از فوتبال را برای این تیم به نمایش بگذارد.مهمترین نکته در این تیم پرسپولیس قرار است رو به جلو بازی کند.

پیو در خصوص پیش بینی خود از دربی صد و سوم گفت: با احتساب سبک بازی دو تیم مطمئنا شاهد فوتبال زیبایی خواهیم بود. استقلالی ها با وجود داشتن یکی دو بازیکن خارجی در بین مهاجمان خود، قطعا به فکر گلزنی و حمله به دروازه پرسپولیس هستند. از طرفی باید گفت خط دفاعی استقلال تا اینجای کار خوب عمل کرده است اما بازیکنان پرسپولیس توانایی گلزنی در این دیدار را دارند. در بازی رفت ثابت شد که وقتی خط دفاعی استقلال تحت فشار زیاد است، بازیکنانش اشتباه می کنند، بنابراین پرسپولیس باید تا جایی که ممکن است روی خط دفاعی استقلال فشار بیاورد تا برای خودش موقعیت های گلزنی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: اگر پرسپولیس می خواهد در این فصل قهرمان شود باید در این دیدار پیروز شود. کسب سه امتیاز این دیدار 6 امتیازی علاوه بر کسب امتیاز یکسان با صدر جدول، شرایط استقلالی ها را نیز متحول می کند. برای همین پرسپولیس باید تحت هر شرایطی در این بازی پیروز شود که البته هم ابزار دارد و هم مهارت. با وجود فرم خوب اخیر سپاهان، اگر تیمی در این لیگ باشد که بتواند استقلال را شکست دهد، پرسپولیس است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)