افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

مدیر مجوز باشگاه: وزیر ورزش از تحویل سهام پرسپولیس خبر داد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 228640
مدیر مجوز باشگاه: وزیر ورزش از تحویل سهام پرسپولیس خبر داد – پرسپولیس نیوز

رئیس صدور مجوز باشگاه های فدراسیون فوتبال از توضیحاتی درباره وضعیت مجوزهای حرفه ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاه ها گفت: صبح امروز (دوشنبه) دومین جلسه بررسی و رفع مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای اخذ مجوز باشگاه در این وزارتخانه […]

رئیس صدور مجوز باشگاه های فدراسیون فوتبال از توضیحاتی درباره وضعیت مجوزهای حرفه ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاه ها گفت: صبح امروز (دوشنبه) دومین جلسه بررسی و رفع مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای اخذ مجوز باشگاه در این وزارتخانه برگزار شد. ورزش و جوانان. در این جلسه که با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزیر، رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران کل دو باشگاه برگزار شد، مهم ترین چالش های پیش روی استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز بررسی شد. . و تحلیل کرد.

وی ادامه داد: وزیر ورزش در ابتدای بازی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، جایگاه این دو باشگاه را در بین هواداران برجسته کرد و اعلام کرد که به همین دلیل وزارت ورزش نقش خود را ایفا می کند. در حل مشکلات دو باشگاه. وی به تلاش های این وزارتخانه برای حل مشکل املاک طی چندین سال اشاره کرد.

مدیر صدور مجوز باشگاه های فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: آقای هاشمی در این جلسه عنوان کرد که با تصویب هیات مدیره 80 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس واگذار شده و واگذاری سهام باشگاه استقلال انجام شده است. نیز در دستور کار قرار دارد.

زارعی همچنین بیان کرد: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از برگزاری این جلسه از وزارت ورزش، این پیگیری ها و اقدامات وزارت ورزش را اقدامی بسیار موثر و آینده نگر برای این دو باشگاه دانست. . و فوتبال در ادامه جلسه مشکلات دو باشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد گروهی از نمایندگان دو باشگاه و شرکت توسعه تشکیل شود تا مدارک لازم برای ورزشگاه آزادی تهیه شود.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین مقرر شد دو باشگاه برنامه ریزی لازم را برای تهیه صورت های مالی حسابرسی شده در پایان دوره و در میان مدت، تسویه بدهی های معوق با بازیکنان و فنی و حرفه ای پیگیری کنند. کارکنان اجتماعی سازمان های.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)