افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » رد شکایت از تراکتور

  • کد خبر : 228414
اسمارتک نیوز » رد شکایت از تراکتور

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به شرح زیر است: با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت فرهاد کوچ زاده مدیرعامل تیم نساجی مازندران به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل تخلفات تیم‌های نساجی مازندران و […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت فرهاد کوچ زاده مدیرعامل تیم نساجی مازندران به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل تخلفات تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از لیگ دسته یک کشور اخراج شدند، با عنایت به مجموع پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراضی وجود ندارد و اعتراض مؤثری صورت گرفت که به اظهارات معترض لطمه وارد کند. به استناد ماده 106 آیین نامه انضباطی هر چند اعتراض به رای صادره مردود است اما از سوی فدراسیون فوتبال نیز تایید و اعلام می شود و رای صادره قطعی است.

با توجه به اعتراض مهدی صیادی رئیس هیئت فوتبال شهرستان سیشرد به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن فرد مذکور به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی و دو ماه ممنوعیت از ورود محکوم شد. به فوتبال، فوتبال سرپوشیده و استادیوم های فوتبال ساحلی. دلیل بدرفتاری با داوران در دو بازی فوتبال بین تیم های ایرانی جوان یاسوج و پادما یدک از سری مسابقات لیگ جوانان کشور و در بازی فوتبال مقابل سپاهان دهدشت. در همین دسته با عنایت به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض مؤثر و اعتراضی که به درخواست معترض خدشه وارد کند، مستند به ماده 106 آیین نامه انضباطی اجرا نشده است. فدراسیون فوتبال اگرچه اعتراض رد می شود، اما دادخواست صادره تأیید و اعلام می شود و رأی صادره قطعی می شود.

با توجه به شکایت باشگاه پاسارگاد پایتخت (سورنا تهران) نسبت به حکم کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن تصمیم گرفته شد تیم سورنا تهران با یک امتیاز 3 بازنده مسابقه اعلام شود – 0 به نفع شهروند جوان نور و پرداخت 50 میلیون ریال. جریمه تاخیر در حضور ماموران نیروی انتظامی در محل برگزاری مسابقه تعیین شده است. با توجه به مفاد پرونده قرار بود مسابقه مذکور ساعت 14 مورخه 13/11/1302 به همت تیم سورنا تهران برگزار شود که به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی و به دستور داور مسابقه این بازی ساعت 14:15 لغو شد، در حالی که طبق گزارش داور، پلیس ساعت 14:23 در محل مسابقه حاضر شد. در حالی که گزارش کلانتری 152 خانی آباد حاکی از عدم تقصیر تیم میزبان است، از سوی دیگر عدم تدوین آیین نامه جدید مربوط به نحوه برگزاری مسابقات موجب سردرگمی مراجع قضایی شده است. 1-2 و 11 ماده 13 آیین نامه اجرایی مسابقات لیگ دسته دوم و سوم قانون بزرگسالان کشور مصوب 1397 نشان می دهد که در صورت احراز شرایط برگزاری مسابقات بله خیر بازی تکمیل می شود که قطعاً عدم وجود نیروی انتظامی که مصادف با عدم امنیت بازی باشد، داور بازی را در دو زمان 30 دقیقه ای متوقف می کند و همچنین در صورت عدم جشن گرفتن مسابقه به دلیل خطا. حضور نیروی انتظامی سازمان لیگ باعث لغو این مسابقه می شود و بازی در زمین بی طرف با هزینه تیم میزبان برگزار می شود. بر اساس بند 7 ماده 21 دستورالعمل برگزاری مسابقات لیگ و منطقه ای رده های سنی پایه باشگاه های کشور در فصل 99-98، برگزاری مسابقه در استان دیگری با هزینه میزبان الزامی است. تجهیزات و پس از آیین نامه مذکور، آیین نامه دیگری برای استناد تدوین نشده و باید ابزار رسیدگی قضایی قرار گیرد. اما آنچه از ملاک آیین نامه مذکور برمی آید این است که در وهله اول تیم میزبان در غیبت نیروی انتظامی مسئول و مقصر نبوده بلکه بر اساس آیین نامه مذکور تمام تلاش خود را معطوف حضور خود کرده است. و ماده 106 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر تخلف از تجدیدنظرخواهی و اعلام برائت باشگاه تجدیدنظر، مقرر شده است که مسابقه در زمین بی طرف به تشخیص سازمان لیگ برگزار شود. نهایی است.

با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر تبرئه رای باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام محمد نادری با دو گل گهر سیرجان و تیم های پیکان از سری مسابقات. سازمان لیگ برتر فوتبال کشور صادر شده، با توجه به محتویات پرونده، رسیدگی به خصوص صورتجلسه کارگروه ناظر بر قراردادها، تخلفی صورت نگرفته است. لذا با عنایت به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، به استناد ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، اعتراض مؤثر و اعتراضی که مغایر با درخواست معترض باشد، اجرایی نشده است. با رد اعتراض، دستور صادر، تایید و اعلام شد. تصمیم قطعی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.