افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

قدردانی از وزیر ارتباطات برای پوشش بی نظیر و پایداری شبکه همراه اول در انتخابات

  • کد خبر : 228267
قدردانی از وزیر ارتباطات برای پوشش بی نظیر و پایداری شبکه همراه اول در انتخابات

به گزارش بازار، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم قدردانی از فعالان حوزه ارتباطات و اپراتورهای تلفن همراه شرکت کننده در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین دوره شورای اسلامی شهر برگزار می شود. مجلس خبرگان رهبری. روز شنبه 28 اسفند ساعت 14:02 بعد از ظهر با حضور […]

به گزارش بازار، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم قدردانی از فعالان حوزه ارتباطات و اپراتورهای تلفن همراه شرکت کننده در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین دوره شورای اسلامی شهر برگزار می شود. مجلس خبرگان رهبری. روز شنبه 28 اسفند ساعت 14:02 بعد از ظهر با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، مدیران و معاونین وزارت کشور اپراتورهای ارتباطی کشور و شرکت های تابعه وزارت ارتباطات.

وزیر ارتباطات با عنایت به فرآیند احراز هویت الکترونیکی و برگزاری موفق انتخابات کاملاً مبتنی بر شبکه امن و پرسرعت ارتباطات سیار، در این مراسم از اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور تجلیل کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخشی از لوح تقدیری که به مهدی اخوان بهادی مدیرعامل همراه اول تقدیم شد، ضمن قدردانی از وی و دست اندرکاران همراه اول برای تامین پایدار زیرساخت های ارتباطی لازم برای تجلیل از این مهم و حماسه قدردانی کرد. وی افزود: به فضل الهی در آستانه سال نو و بهار طبیعت با حضور حماسی مردم نجیب و وقت شناس ایران اسلامی در پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت خود و شرکت در انتخابات مهمترین تصمیم گیری در کشور، انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است. “به خوبی سازماندهی شده بود.”

همچنین آمده است که «در این دوره زیرساخت های برگزاری انتخابات از پوشش بی نظیر 99.8 درصد و پایداری 99 درصدی شبکه ارتباطات ثابت و سیار کشور و هماهنگی عالی در خانواده ارتباطات کشور برخوردار بوده است. 99 درصد مشاوره ها به صورت آنلاین انجام می شود: «برگی طلایی دیگر برای بخش ارتباطات کشور به تاریخ پیوست».

شایان ذکر است حمید بهروزی معاون اپراتور اول تلفن همراه به نمایندگی از مدیرکل اپراتور تلفن همراه اول هنگام ارائه گزارش عملکرد از اقدامات انجام شده در شبکه بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور. قبل و حین انتخابات این گواهی را دریافت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.