افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

مشکل زیرساخت سیستم معاملات فرابورس حل شد

  • کد خبر : 228061
مشکل زیرساخت سیستم معاملات فرابورس حل شد

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، علی حسنی گفت: از روز گذشته تا امروز تلاش کارشناسان فنی برای رفع مشکل ادامه داشت تا اینکه در نهایت تمامی خدمات سامانه فرابورس به صورت کامل فعال شد. . بنابراین معاملات امروز از ساعت 14:00 تا 17:30 از سر گرفته شد. وی […]

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، علی حسنی گفت: از روز گذشته تا امروز تلاش کارشناسان فنی برای رفع مشکل ادامه داشت تا اینکه در نهایت تمامی خدمات سامانه فرابورس به صورت کامل فعال شد. . بنابراین معاملات امروز از ساعت 14:00 تا 17:30 از سر گرفته شد.

وی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: پس از اینکه دیروز سرویس ذخیره سازی SAN زیرساخت فرابورس متوقف شد و از آنجایی که تجهیزات فوق نقطه مشترک تمامی ماژول های سامانه معاملاتی بوده و از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، عملا باعث شد. فلج شدن تمام اجزای سیستم معاملاتی فرابورس بود.

وی افزود: با عدم حصول نتیجه مثبت، علیرغم انجام کار فنی متخصصان و تلاش های اولیه انجام شده در روز شنبه، سامانه به زمان شروع بازار نرسید و این مشکل از کانال های مختلف گزارش شد. سپس با توجه به طولانی شدن مراحل کار نهایی سامانه، روز معاملاتی روز شنبه بدون معامله به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار تهران در پایان گفت: شرکت مدیریت فناوری ضمن عذرخواهی از تمامی ذی نفعان بازار فرابورس در تلاش است تا از تکرار موارد مشابه جلوگیری کرده و خدماتی پایدار به جامعه ارائه دهد. . در این زمینه مطابق با پروژه های تعریف شده که در مراحل تکمیلی خود می باشد ارائه سهامداری.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.