افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

شرکت بهمن دیزل رتبه اول فروش خودروهای تجاری را کسب کرد

  • کد خبر : 227981
شرکت بهمن دیزل رتبه اول فروش خودروهای تجاری را کسب کرد

بر اساس گزارش های بازار، شرکت بهمن دیزل توانست بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد مقام اول را در زمینه خدمات فروش خودروهای تجاری کسب کند. همچنین بر اساس شاخص وضعیت نمایندگی، این شرکت با امتیاز 78 بالاترین رتبه را نسبت به رقبای خود کسب کرد. ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و […]

بر اساس گزارش های بازار، شرکت بهمن دیزل توانست بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد مقام اول را در زمینه خدمات فروش خودروهای تجاری کسب کند.

همچنین بر اساس شاخص وضعیت نمایندگی، این شرکت با امتیاز 78 بالاترین رتبه را نسبت به رقبای خود کسب کرد. ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدمات از قبیل وضعیت نمایندگی ها، ارتباطات و سیستم های اطلاعاتی، رعایت استانداردهای روش های مختلف فروش، استانداردهای حمل و نقل خودرو، رسیدگی به شکایات و … از جمله شاخص های اصلی ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد است که شرکت بهمن دیزل موفق به کسب مقام اول در این زمینه شد. ارزیابی با کسب بالاترین امتیاز در تمامی موارد ذکر شده.

حسین خضری مدیر عامل شرکت بهمن دیزل گفت: برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان سعی شده است خدمات فروش مدرن با استانداردهای جهانی ارائه شود. به همین دلیل توانسته ایم جایگاه اول را در بین سایر رقبای خود در زمینه خودروهای تجاری به خود اختصاص دهیم.

خزری با تاکید بر اینکه ارائه خدمات در سطوح مختلف و کسب حداکثر رضایت مشتری یکی از ارکان و اهداف مهم شرکت بهمن دیزل است، تصریح کرد: رعایت قوانین مربوط به روش های فروش، آموزش نمایندگان و پرسنل، الزامات مربوط به شبکه نمایندگی های فروش، فرآیند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان، جریمه تاخیر در خسارت وارده به مشتریان، سیستم پرداخت مشارکت و انصراف و همچنین سامانه نظرسنجی مشتریان از جمله مواردی است که شرکت بهمن دیزل به صورت ویژه پرداخت می کند. توجه به. .

وی افزود: رضایت مشتری اصلی ترین عامل تفکیک ناپذیر در ارائه خدمات فروش و پس از فروش محصولات بهمن دیزل است. از این رو در تلاش هستیم تا با ارتقای کیفیت خدمات فروش، رضایت بیشتری نسبت به گذشته جلب کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.