افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

شهدا را باید مثل همه امامزاده ها گرامی بداریم – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 227959

گزارش کردن خبرنگار بیشترمحمد اسماعیل کوثری بعدازظهر یکشنبه با حضور در مزار شهدای حویزه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای شامخ اظهار داشت: با حضور در مجموعه زیبای شهدای هویزه انتظار می رود تا پایان سال آینده به فعالیت همه حاضران انرژی ببخشد. نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه همه شهدا استقرار […]

گزارش کردن خبرنگار بیشترمحمد اسماعیل کوثری بعدازظهر یکشنبه با حضور در مزار شهدای حویزه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای شامخ اظهار داشت: با حضور در مجموعه زیبای شهدای هویزه انتظار می رود تا پایان سال آینده به فعالیت همه حاضران انرژی ببخشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه همه شهدا استقرار از آهنربا و مقام معظم رهبریراه ائمه معصومین علیهم السلام را ادامه داد، فرمود: شهدا را باید مانند همه اولاد ائمه گرامی بداریم.

فرمانده سابق ارتش 27 محمد رسول اللهپ) وی شهید علم الهادی را دانش آموزی دوست داشتنی و مبارزی خستگی ناپذیر در دوران طاغوت و مقابله با استکبار در روزهای پس از پیروزی انقلاب دانست و گفت: شهدای ما در این مکان و سردارشان چنان حماسه ای آفریدند که نامشان را به ارمغان آوردند. و خاطرات به لطف خداوند بر زبان و ذهن ماست. عزیزان خدا جاودانه است.

کوثری افزود: سوسنگرد در سال 59 عملیاتی را انجام داد که در ابتدا موفقیت آمیز بود. شهید علم الهادی و نیروهای داوطلب و جهادی پس از پشت سر گذاشتن چندین خط دشمن اما به دلیل ناتوانی در اعماق منطقه حضور یافتند. تبدیل شود صدر نتوانست هماهنگی لازم را بین نیروهایی که در محاصره به شهادت رسیدند، ایجاد کند.

وی گفت: عزم و آبروی شهدای هویزه زمینه ساز عملیات های بزرگ زیر به ویژه عملیات الی بیت شد. مقدس این یک موفقیت بود آمیز و همچنین راه ارتباطی خرمشهر و اهواز – خرمشهر در حدود پنج هزار و 500 کیلومتری خاک کشور آزاد و آرزوی علم الهادی و دوستانش محقق شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.