افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

کت تابستانی باید کوتاه یا بلند باشد. به نظر شما کدامیک بیشتر به سبک شما می آید؟

  • کد خبر : 22781
کت تابستانی باید کوتاه یا بلند باشد.  به نظر شما کدامیک بیشتر به سبک شما می آید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز جالب است بدانید انتخاب یک کت مناسب می تواند به شما کمک کند تا عیوب بدن خود را تا حد زیادی بپوشانید. پس فراموش نکنید که انتخاب درست شما را زیبا، چشمگیر و متناسب با هر فرم بدنی می کند. امروزه طراحان لباس در طراحی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز جالب است بدانید انتخاب یک کت مناسب می تواند به شما کمک کند تا عیوب بدن خود را تا حد زیادی بپوشانید. پس فراموش نکنید که انتخاب درست شما را زیبا، چشمگیر و متناسب با هر فرم بدنی می کند. امروزه طراحان لباس در طراحی محصولات خود همه گروه های جامعه مانند افراد کوتاه قد، رنگین پوست، سایز بزرگ و … را در نظر می گیرند. بنابراین شما می توانید با هر فرم بدن یا قدی استایل زیبای خود را داشته باشید، به شرطی که بدانید چه نوع لباسی برای شما مناسب است. بنابراین اولین قدم در انتخاب مانتو با توجه به قد و فرم اندامتان این است که بدانید چه نوع کتی یا چه ویژگی هایی برای استایل شما مناسب است و سپس چگونه آن را ترکیب کنید. به عنوان مثال، افرادی که کوتاه قد هستند یا اضافه وزن دارند بهتر است به جای مانتو بلند، کت کوتاه بپوشند زیرا این مانتو آنها را لاغرتر نشان می دهد.

البته این بدان معنا نیست که نمی توانند مانتو بلند بپوشند، اما در انتخاب مانتو بلند باید دقت کنند، زیرا همه مدل های مانتو به آن ها نمی آید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا کت مناسب اندام و قد خود را بشناسید.

مانتو بلند برای چه کسانی مناسب است؟

کت کوتاه مناسب چه کسی است؟

آیا کت بلند برای افراد چاق مناسب است؟ قطعا پاسخ ما این است که نمی توان گفت کت بلند برای افراد چاق مناسب نیست. حتی در برخی موارد، پوشیدن یک کت بلند بهتر از یک کت کوتاه برای استایل زنانه سایز بزرگ یا چاق است. اما همانطور که می دانید در انتخاب مانتو معیارهای مختلفی وجود دارد که خودتان قبل از خرید آن را مشخص می کنید. به عنوان مثال رنگ، پارچه، طرح، برش و مدل ظاهر شما را تحت تاثیر قرار می دهد، اما در کل پیشنهاد ما به شما این است که یک کت کوتاه با شلوار بوت کات و پاشنه بلند بپوشید تا قد بلند به نظر برسید. معجزه لباس های شیک را بشناسید.

مانتو کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟

مانتو کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟

مانتو بلند برای چه کسانی مناسب است؟

جالب است بدانید که برخی معتقدند انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطه معکوس دارد، مثلا اگر کوتاه قد هستید سعی کنید از مانتوهای کوتاه خودداری کنید، اما اگر قد بلند هستید، مانتوهای بلند تا روی زانو را انتخاب کنید. . -طول به شما می آید. البته این تصور تا حدی درست است، اما نکته مهم این است که در این زمینه باید به نکات دیگری نیز توجه کرد، مثلا اگر فردی لاغر اما کوتاه قد هستید، مانتو بلند انتخاب مناسبی است. . برای شما، اما اگر قدتان کوتاه است و اندام کاملی دارید، یک کت بلند شما را بزرگتر از آنچه هستید نشان می دهد.

مانتو بلند برای چه کسانی مناسب است؟

مانتو بلند برای چه کسانی مناسب است؟

راهنمای انتخاب و ترکیب مانتوهای کوتاه و بلند.

جالب است بدانید که فرقی نمی کند کدام یک از این دو مدل مانتو را انتخاب کنید، در نهایت باید بدانید که چگونه آن را ترکیب کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. مثلا برای خانم های قد بلند بهتر است از مانتو و شلوار همرنگ استفاده نکنند زیرا انتخاب تک رنگ برای مانتو و شلوار باعث ایجاد خطی یکنواخت و بلندتر نشان دادن آن ها می شود و یا پوشیدن کت بسیار کوتاه باعث جلوه دادن پاها می شود. بلندتر، بنابراین زنان قد بلند نباید کت های خیلی کوتاه بپوشند. البته نگران نباشید که مواردی مانند بستن کمربند به کت ممکن است ظاهر شما را تحت تاثیر قرار دهد.

مانتو کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.