افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

رد رشوه بیش از 36 هزار دلاری توسط ماموران مطیع شاهرود!

  • کد خبر : 227692
رد رشوه بیش از 36 هزار دلاری توسط ماموران مطیع شاهرود!

آفتاب نیوز: سردار جلیل مقوفه 29 اسفندماه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه شاهرود هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف و متوجه جعلی بودن گواهینامه رانندگی شدند. وی با اشاره به اینکه سرنشین خودرو با کشف جعلی بودن مدارک توسط […]

آفتاب نیوز:

سردار جلیل مقوفه 29 اسفندماه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه شاهرود هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف و متوجه جعلی بودن گواهینامه رانندگی شدند.

وی با اشاره به اینکه سرنشین خودرو با کشف جعلی بودن مدارک توسط ماموران اقدام به فرار کرد و با سوء استفاده از تاریکی هوا و ارتفاع کم و زیاد منطقه متواری شد، افزود: راننده خودرو دستگیر و مبلغ از دل پژو 36600 دلار و دلارهای نقدی که در قسمت های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

سردار مقوف ادامه داد: راننده خارجی فاقد مدارک شناسایی بود و برای جلوگیری از دستگیری و توقیف خودرو توسط پلیس به دو مامور پلیس رشوه 36 هزار و 600 دلاری داد که ماموران وظیفه شناس ضمن رد پیشنهاد خودرو. راننده مدارک وی اخذ و موضوع به ثبت رسید.

این افسر ارشد انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم پرونده مفتوح مربوط به یک فقره سرقت در شهرستان مشهد دارد، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تحت تعقیب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه صداقت و امانت داری در امور مادی و معنوی از ویژگی های بارز پلیس اسلامی است، گفت: برای ترویج فرهنگ خویشتن داری، ترویج صحت عمل و تکریم این عمل خداپسندانه و الگوبرداری از رفتار شایسته است. از این مدافعان امنیت قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.