افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

درخشان: فصل گذشته گفتم برنده دربی قهرمان است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 227682
درخشان: فصل گذشته گفتم برنده دربی قهرمان است – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: سبک بازی استقلال می تواند برای پرسپولیس بسیار خطرناک باشد.حمید درخشان درباره صد و سومین دربی پایتخت که چهارشنبه شب برگزار می شود، گفت: این دیدار برای هر دو تیم مهم است زیرا تیم برنده قهرمان خواهد شد و این دربی در واقع فینال زودهنگام لیگ برتر بیست و سوم است. […]

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: سبک بازی استقلال می تواند برای پرسپولیس بسیار خطرناک باشد.
حمید درخشان درباره صد و سومین دربی پایتخت که چهارشنبه شب برگزار می شود، گفت: این دیدار برای هر دو تیم مهم است زیرا تیم برنده قهرمان خواهد شد و این دربی در واقع فینال زودهنگام لیگ برتر بیست و سوم است. فصل قبل هم گفتم دربی فینال لیگ است و تیم برنده قهرمان می شود و این اتفاق افتاد و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد.
و افزود: این دربی 6 امتیازی است زیرا تیم برنده 3 امتیاز می گیرد و اجازه نمی دهد رقیب 3 امتیازی شود. هر تیمی که مربی اش بازیکنانش را از نظر روحی و روانی بهتر برای دربی آماده کند، شانس بیشتری برای برد خواهد داشت. علاوه بر این، به جای اینکه دل خود را به روی اتفاقات ببندید، باید دستورات تاکتیکی و فنی بهتر و صحیح تری داشته باشید.
سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص محرومیت کنعانی زاده و مصدومیت گلیسانی در خط دفاعی گفت: کار پرسپولیس در این بخش بسیار سخت است و شاید نقطه ضعفش همین جا باشد. البته بازیکنان تعویضی باید شایستگی و مهارت خود را در این بازی ثابت کنند و فرصت حضور در دربی را دارند و باید نمایش خوبی ارائه دهند. در غیاب این بازیکنان احتمالا از فرجی و نعمتی در قلب دفاع استفاده می شود و این بازیکنان باید تمرکز خوبی داشته باشند و مهارت خود را به نمایش بگذارند.
درخشان درباره نقاط قوت پرسپولیس گفت: خط هافبک پرسپولیس نقطه قوت آن است به خصوص کناره هایش که ارونوف و ترابی در آن بازی می کنند و پرسپولیس در هافبک دفاعی خوب است.
وی در خصوص فوتبال اقتصادی استقلال گفت: این تیم اینگونه بازی می کند و بسته بازی می کند اما این شیوه بازی می تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد زیرا هر لحظه امکان گلزنی روی یک ضدحمله وجود دارد و سرمربی پرسپولیس باید خیلی باشی. هشدار دهید و از این روش بازی با ترفند خودداری کنید.
سرمربی سابق پرسپولیس درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی گفت: تساوی در دربی به نفع استقلال است اما پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود باید در این دیدار پیروز شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)