افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

اعطای «دستور پیروزی» به سپاه از سوی رهبر انقلاب/ سرلشکر سلامی: در هیچ بعدی نقطه پایانی نداریم.

  • کد خبر : 227674
اعطای «دستور پیروزی» به سپاه از سوی رهبر انقلاب/ سرلشکر سلامی: در هیچ بعدی نقطه پایانی نداریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسین سلامی امروز – یکشنبه 29 اسفند – در همایش «دانشگاه افسری» با بیان اینکه رهبری انقلاب امروز به سپاه لطف کردند و نماد بارز رضایت ایشان را به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: : امروز نشان “فتح” را که نشان از جانبازان، ایثارگری ها و زحمات همه پاسداران و رزمندگان […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسین سلامی امروز – یکشنبه 29 اسفند – در همایش «دانشگاه افسری» با بیان اینکه رهبری انقلاب امروز به سپاه لطف کردند و نماد بارز رضایت ایشان را به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: : امروز نشان “فتح” را که نشان از جانبازان، ایثارگری ها و زحمات همه پاسداران و رزمندگان بسیجی است که به صورت نمادین به این بنده تحویل داده شد را به پاسداران تحویل دادند که سهم من از این نشان کوچکترین است و کسانی که در مرزها یا کشتی‌های خلیج فارس از این سرزمین محافظت می‌کنند یا در سایت‌های موشکی و پهپادی کار می‌کنند بیشترین سهم را دارند، کسانی که در قلب خطرات قرار دارند، این نشان حاصل استقامت و صبر است. خانواده های اعضای سپاه پاسداران و از اقدامات و برخوردهای فرماندهان این نیرو برای شکست دشمنان.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ویژگی محیط بانان این است که اولین کسانی هستند که برای کمک به مردم در مواقع سیل، زلزله و کرونا وارد محل می شوند و آخرین نفری هستند که میدان را ترک می کنند.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: سپاه در هیچ بعدی نقطه پایانی ندارد و همیشه در راه است. اگر راه درست را طی کنیم به تمام اهداف خود خواهیم رسید. بدن همیشه در حرکت است و سکون در منطق بدن جایی ندارد. هم اکنون از نظر جسمی و روحی در نزدیک ترین فاصله با دشمن قرار داریم.

سلامی افزود: اما در عین حال وجود آرامش در دل این هرج و مرج، ویژگی همیشگی سپاه است که برای مقابله همیشه با مدافعان خود به ملت منتقل شده است. اگر ما نگران، پریشان و افسرده باشیم، ملت هم همین احساس را خواهد داشت، اما وقتی نگران و آرام نباشیم، مردم هم آرام می شوند. در عین حال دشمن به خاطر این حالت ما احساس متناقضی دارد و درمانده و ناآرام می شود.

وی تاکید کرد: سربازان جوانان کشور هستند و نیروی جوان ارزشمندترین سرمایه یک ملت است. این جوانان اعتماد ما هستند. هیچ انسانی در دنیا ناچیز نیست و هر انسانی به اندازه همه انسانها نزد خداوند ارزشمند است. نجات یک نفر به اندازه نجات همه مردم ارزش دارد و یکی از وظایف سپاه نجات مردم و بیرون آوردن آنها از غروب است.

ادامه بده…

219215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.