افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

منابع: کلرادو در حال آماده شدن برای ورود دیون سندرز

  • کد خبر : 2276
منابع: کلرادو در حال آماده شدن برای ورود دیون سندرز

مدرسه انتظار دارد که او در بولدر شنبه فرود بیاید و پیشنهاد مربیگری آن را بپذیرد. کلرادودر حال آماده شدن برای ورود استایالت جکسونبه گفته منابع، سرمربی دیون سندرز عصر شنبه با این انتظار که به طور رسمی سرمربیگری بوفالوها را بپذیرد. Sports Illustrated. سندرز، تالار مشاهیر 55 ساله NFL، مربی تیمش در مسابقات قهرمانی […]


مدرسه انتظار دارد که او در بولدر شنبه فرود بیاید و پیشنهاد مربیگری آن را بپذیرد.

کلرادودر حال آماده شدن برای ورود استایالت جکسونبه گفته منابع، سرمربی دیون سندرز عصر شنبه با این انتظار که به طور رسمی سرمربیگری بوفالوها را بپذیرد. Sports Illustrated.

سندرز، تالار مشاهیر 55 ساله NFL، مربی تیمش در مسابقات قهرمانی SWAC شنبه است که برای شروع ساعت 3 بعد از ظهر تعیین شده است. ببرها (11–0) با ساترن دیدار می‌کنند و این شانس را دارند که دومین عنوان کنفرانس متوالی را کسب کنند و به طور بالقوه مدعی قهرمانی اسطوره‌ای ملی سیاه‌پوستان شوند.

سندرز تایگرز روز شنبه برای قهرمانی SWAC بازی خواهد کرد.

باربارا گانت/کلاریون لجر/شبکه ​​USA TODAY

چندین منبع نزدیک به روند جستجوی کلرادو به SI تأیید کردند که انتظار دارند سندرز در حوالی نیمه شب به وقت محلی امروز عصر با پروازی از جکسون، خانم، در بولدر فرود بیاید. هیئت کلرادو یک جلسه ویژه را در ساعت 10 صبح یکشنبه برنامه ریزی کرده است، احتمالاً برای قرارداد سندرز را تایید کرد.

با این حال، سندرز و نزدیکانش در مورد برنامه‌های او برای پذیرش این شغل ابراز علاقه کرده‌اند. اوایل این هفته، او علناً تایید کرد که به او کنسرت کلرادو پیشنهاد شده است، چیزی که فاکس اسپورت آخر هفته گذشته گزارش داد. منابع به SI می گویند، اگرچه در اصل با آن موافقت شده است، اما نهایی نشده است.

در همین حال، دانشگاه در حال آماده شدن برای یک اعلامیه بزرگ در روز یکشنبه است، و چندین نفر از آشنایان با این برنامه ها می گویند که جشنی در محوطه دانشگاه برنامه ریزی شده است.

در میان مدیران در بازی قهرمانی Pac-12 این انتظار وجود داشت که سندرز راهی لیگ شود. معاشقه سندرز با مشاغل دیگر چیز جدیدی نیست. او در چند سال گذشته با چندین کالج، از جمله TCU، آرکانزاس و دانشگاه ایالت فلوریدا مصاحبه کرده است.

اگر سندرز رسماً موافقت کند، این استخدام یک پیروزی بزرگ برای ریک جورج، مدیر ورزشی است که در رقابت بر سر یکی از داغ‌ترین نامزدهای مربیگری این چرخه پیروز می‌شود. سندرز فقط در سومین فصل خود به عنوان مربی، جکسون استیت را به یک نیروگاه FCS تبدیل کرده است، نقل و انتقالات برتر و امیدهای بسیار تبلیغ شده دبیرستان را برای تسلط بر SWAC. او در جکسون 26–5 سال دارد، حتی پول خود را در برنامه می ریزد و در کانون توجه درخشان فوتبال کالج HBCU قرار می گیرد.

قبل از پیوستن به جکسون ایالت، او به مدت هفت فصل به عنوان مربی دبیرستان خدمت کرد و پسرانش شیلو و شیدور را در Trinity Christian High در تگزاس بین سال‌های 2017-2020 مربیگری کرد. انتظار این است که سندرز چندین بازیکن JSU را با خود به بولدر بیاورد.

این دانشگاه در حال تغییر استانداردهای علمی خود قبل از استخدام است. استانداردهای کلرادو در ناامیدی طولانی مدت در بولدر، کار مربیان را برای جذب نقل و انتقالات دشوار کرده است. سال‌هاست که این مدرسه شرایط سختگیرانه‌ای را برای پذیرش اعتبارات از دانشگاه‌های دیگر دارد. جورج گفت BuffZone در ماه نوامبر که مدرسه در حال تلاش برای ایجاد تغییراتی در استانداردهای خود در این دوره از پورتال انتقال است.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

امیدهای پلی آف USC متوقف می شوند
سانکی می گوید که چهار تیم SEC مستحق بررسی CFP هستند
رز باول «هیجان زده» از حضور در پلی آف گسترده



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.