افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

نامه باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال/ درخواست مکان مناسب تری برای حضور بانوان – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 227575
نامه باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال/ درخواست مکان مناسب تری برای حضور بانوان – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای خطاب به فدراسیون فوتبال ایران خواستار نظارت و رایزنی‌های لازم برای ایجاد امکانات بهتر برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی و اختصاص سکوهای مناسب‌تر برای نصب آنها شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، با تلاش های فراوان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ این طلسم شکسته شد […]

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای خطاب به فدراسیون فوتبال ایران خواستار نظارت و رایزنی‌های لازم برای ایجاد امکانات بهتر برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی و اختصاص سکوهای مناسب‌تر برای نصب آنها شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، با تلاش های فراوان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ این طلسم شکسته شد تا پس از سال ها شاهد حضور بانوان در جمع ما باشیم. کشور در استادیوم ها مانند همه رشته های دیگر در کشور حضور دارند. سنگ بنای این اتفاق شاید در فینال لیگ قهرمانان آسیا گذاشته شد. رئیس فیفا نیز در آن روز در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

اکنون شاهد آن هستیم. بانوان پرسپولیسی که در ورزشگاه آزادی حضور می یابند به دلیل سکویی که برایشان در نظر گرفته شده با مشکل مواجه هستند و البته امیدواریم مکان مناسب تری با دید بهتری برای تماشای مسابقه در نظر گرفته شود.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس به عنوان متولی فوتبال کشور نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرد. البته شکی نداریم که هم وزارت ورزش و جوانان، هم فدراسیون فوتبال و هم سازمان لیگ دغدغه این موضوع را دارند، اما باشگاه پرسپولیس به وظیفه و اختیار خود در این زمینه ادامه می دهد تا شرایط بهتری را فراهم کند. برای هواداران پرسپولیس

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)