افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

آرایش مناسب تحویل سال / خود را در دست آرایشگر نبینید، این کار را انجام دهید

  • کد خبر : 227443
آرایش مناسب تحویل سال / خود را در دست آرایشگر نبینید، این کار را انجام دهید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- عید برای همه ما ایرانیان مهم است. این اهمیت برای همه خانواده ها یکسان است، اما در نهایت برای همه ما که بر اساس آموخته هایمان عمل می کنیم، رشد می کنیم و حالت روحی ما می شود، حس خوب و خوشایندی است. به عنوان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- عید برای همه ما ایرانیان مهم است. این اهمیت برای همه خانواده ها یکسان است، اما در نهایت برای همه ما که بر اساس آموخته هایمان عمل می کنیم، رشد می کنیم و حالت روحی ما می شود، حس خوب و خوشایندی است. به عنوان مثال، در بسیاری از خانواده ها بسیار مهم است که برای تحویل سال پشت میز باشند. از طرفی شاید این ضرب المثل را شنیده باشید که می گویند «هر ساعتی وارد سال شوید، کل سال به همین ترتیب می گذرد»! شما چی فکر میکنید؟ به نظر من اصلا این موضوع را قبول نکنیم چون ممکن است موقع زایمان یکی خواب باشد یکی در خیابان راه می رود و دیگری غسل یا ظرف شستن. بدون شک تا پایان سال آن را اکنون خرج نمی کنند و مانند گذشته زندگی می کنند.

اما تمیز و آراسته بودن می تواند در حال حاضر احساس خوبی به شما بدهد. لباس های جدید عمدتا برای بچه هایی است که بسیار شاد هستند و بزرگترها سعی می کنند تمیز و منطقی باشند. اگر قرار است برای سال نو مهمان جایی باشید یا میزبان این لحظه زیبا هستید پس پیشنهاد می کنیم آرایش خاصی داشته باشید. آرایش خاص چه چیزی می تواند باشد؟ با ما همراه باشید تا ببینیم چه نوع آرایشی برای این لحظه می تواند باشد!

آرایش طبیعی زیبایی شما را دو چندان می کند

خانم ها و دختران زیبا، بهتر است بدانید که دوران آرایش های سنگین، تیره، غلیظ و عجیب گذشته است و این روزها چیزی که بسیار مورد توجه قرار گرفته سادگی است! از این فرصت استفاده کنید و بدانید که هر چه کمتر برای ساعت های طولانی روی پوست خود آرایش کنید، پوست سالم تری خواهید داشت. زیبایی را که خدا به شما داده با آرایش ساده زیباتر کنید تا تبدیل به یک فرد کاملاً متفاوت نشوید.

آرایش متناسب با سال تحویل.

از رژ لب و رنگ قرمز استفاده کنید.

شما در مهمترین عید سال هستید و بهتر است رژ لب های دهه 90 را کنار بگذارید و کمی چهره خود را بیشتر نشان دهید. استفاده از رژ لب های روشن و مایع و همچنین رنگ های رنگی می تواند چهره شما را درخشان تر نشان دهد و از طرفی رنگ های رنگی می تواند به صورت شما رنگ و رنگ زیبایی بدهد و در واقع طبیعی به نظر برسد که بسیار خوب است.

آرایش متناسب با سال تحویل.

لطفا ابروهای خود را نپوشانید!

خب یک زمانی ابروهای نازک مد شده بود، چند سالی می گذرد که ابروهای خیلی پهن، مدادی و کنده تبدیل به ترند شده است. اما این روزها بازی مد دوباره چهره خود را تغییر داده است و می بینیم که بیشتر ابروهای طبیعی که مرتب می شوند مورد توجه قرار می گیرند. پس خانم ها و دختران زیبا لطفا ابروهای خود را نپوشانید و بگذارید به حالت طبیعی رشد کنند.

آرایش متناسب با سال تحویل.

خط چشم بکشید اما نازک و بلند.

خط چشم یکی از زیباترین و چشمگیرترین قسمت های هر ظاهری است. اگر به خط چشم‌های امسال دقت کرده باشید، حتماً دیده‌اید که خط چشم‌های بلند و باریکی دارند که در عین حال مشکی هستند و ظاهر را صاف می‌کنند. البته اگر کاشت مژه دارید، بهتر است به همان مژه ها بسنده کنید، زیرا اگر چنین خط چشمی بکشید، مطمئنا زیاد مشخص نخواهد شد و زیبایی چشمان شما با همان مژه ها تکمیل می شود.

آرایش متناسب با سال تحویل.

یک رنگ برای آرایش خود انتخاب کنید.

احتمالاً برای شما هم این سوال پیش می آید که آرایش یک رنگ به چه معناست و باید پاسخ دهیم که ایده آل ترین کار این است که رژگونه، رژ لب و سایه ملایم پشت چشم های خود را همرنگ انتخاب کنید و مطمئن باشید که این ترکیب به هر چهره ای می آید! این ظاهر واقعا جذاب و زیبا خواهد بود، آن را امتحان کنید، پشیمان نخواهید شد!

آرایش متناسب با سال تحویل.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.