افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

جزئیات کشف استخوان های کودک گمشده در ساختمان نیمه کاره یافت آباد تهران + عکس های دلخراش

  • کد خبر : 227406
جزئیات کشف استخوان های کودک گمشده در ساختمان نیمه کاره یافت آباد تهران + عکس های دلخراش

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گدرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی پیش مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی (ویژه مالباختگان) مراجعه و زمانی که در مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت: پسرم 22 ساله کار می کند. “در یک ساختمان نیمه کاره در یافت آباد. 3 روز پیش از خانه خارج […]

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گدرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی پیش مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی (ویژه مالباختگان) مراجعه و زمانی که در مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت: پسرم 22 ساله کار می کند. “در یک ساختمان نیمه کاره در یافت آباد. 3 روز پیش از خانه خارج شده اما برنگشته است، تلفن همراهش هم خاموش است؛ نگرانم اتفاقی افتاده باشد لطفا راهنمایی کنید.

وی افزود: با اعلام یک نفر فقدانی و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی. تهران دست به کار شدند و در اولین قدم به پزشکی قانونی و بیمارستان های تهران مراجعه کردند اما نتیجه ای نگرفتند.

این افسر ارشد انتظامی تصریح کرد: در مرحله بعدی کارآگاهان برای انجام تحقیقات میدانی به ساختمان نیمه کاره رفتند و از 2 کارگری که مدعی بودند پسر مفقود شده را دیده اند که وارد ساختمان شده اما از خروجی وی اطلاعی نداشتند، مورد بازجویی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: همچنین در بررسی های به عمل آمده مشخص شد کودک فقدانی به دلایل نامعلومی با نگهبان ساختمان درگیری ناتمام داشته و بین آنها مشاجره لفظی شده که با میانجی گری خاتمه یافته است. از دیگر کارگران که شک تیم جنایی را برانگیخت.

سردار گودرزی گفت: نگهبان ساختمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد اما در تحقیقات انجام شده اظهارات ضد و نقیضی داشت و در ادامه اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان نشان داد سیم کارت کودک گمشده متعلق به یک ایرانی دارای درخواست قفل بوده است. در سیستم

وی افزود: به زودی صاحب سیم کارت مورد بازجویی قرار گرفت و گفت که سیم کارت را به جوانی از افغانستان به نام حامد داده است. او چند روز پیش به اینجا رسید و پس از تحویل سیم کارت اعلام کرد که به دلایل شخصی می خواهد به کشورش بازگردد. من هم تصمیم گرفتم سیم کارت را مسدود کنم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: بررسی های بیشتر کارآگاهان حاکی از آن بود که حامد عمویی نگهبان ساختمان نیمه ساز بوده که با تحویل سیم کارت کودک گمشده به صاحب ایرانی آن به افغانستان متواری شده است.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان متوجه شدند حامد به صورت مخفیانه به ایران سفر کرده است که کافی بود در کمترین زمان ممکن او را با دستور قضایی دستگیر کنند.

سردار گودرزی ادامه داد: متهمان پرونده که در بازجویی ها منکر درگیری و اختلاف با مرد جوان شدند، برای تحقیقات میدانی به ساختمان مورد نظر منتقل شدند که یک چاه به عمق 70 متر مورد توجه کارآگاهان قرار گرفت.

و افزود: به این ترتیب کارآگاهان اداره چهارم استخوان های یک انسان را در عمق چاه کشف کردند.

سردار گودرزی گفت: در بازرسی های بعدی از چاه یک گوشی تلفن همراه بدون سیم کارت به همراه لباس مقتول کشف شد که پدر پسر بچه. گمشده وی آنها را دارایی فرزندش دانست و گفت: پس از پیدا شدن استخوان های کودک گمشده در چاه ساختمان ناتمام، بازجویی از متهمان مجدداً آغاز شد اما باز هم با اظهارات ضد و نقیض به ارتکاب جنایت خود اعتراف نکردند و منکر ارتکاب جنایت شدند. جنگید. با قربانی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی، استخوان های مکشوفه برای انجام آزمایش DNA و بررسی های دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل و متهمان در اختیار اداره دهم قرار دارند. پلیس آگاهی (قتل ویژه) برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده.

آدم کشی

آدم کشی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.