افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

اگر برهنه هستید، باید این شلوار را بپوشید/ تنها با یک تکه لباس، خود را لاغر و بلند نشان دهید.

  • کد خبر : 227281
اگر برهنه هستید، باید این شلوار را بپوشید/ تنها با یک تکه لباس، خود را لاغر و بلند نشان دهید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه شیک و سریع بودن بسیار آسان است، یعنی با دو جستجوی ساده در اینترنت می توانید اطلاعات زیادی به دست آورید که با استفاده از آن ها ظاهر و استایل خاصی برای خود ایجاد کنید. مثلاً این روزها که عید نزدیک است باید به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه شیک و سریع بودن بسیار آسان است، یعنی با دو جستجوی ساده در اینترنت می توانید اطلاعات زیادی به دست آورید که با استفاده از آن ها ظاهر و استایل خاصی برای خود ایجاد کنید. مثلاً این روزها که عید نزدیک است باید به فکر لباس هایی باشید که قرار است در عید دیدنی بپوشید و در این بین می توانید روزنامه مناسب جشن عید را جستجو کنید و مدهای جدید و به روز را جستجو کنید. در اینترنت. و آنها را بخرید تا همه در مورد استایل شما در عید صحبت کنند. اینکه به خودت بابت انتخابت تبریک بگی، وقتی دیگران بهت تبریک میگن خیلی حس خوبیه، اون موقعه که بعضیا که لباشون رو برای تعریف و تمجید باز نمیکنن این کار رو میکنن.

بنابراین هیچ بهانه ای برای خوش تیپ بودن شما وجود ندارد و در مواجهه با این سوال که خانم ها همیشه می پرسند: “حالا چی بپوشم؟” پاسخ های زیادی وجود دارد که فقط باید آنها را جستجو کنید، اما ابتدا باید چیزهایی را در مورد خودتان بدانید، مثلاً اگر لاغر هستید، باید بدانید که چه لباس هایی می توانند بدن شما را متعادل تر نشان دهند، مثلاً انجام دهید. این شما باید لباسی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد، شما را چاق نشان می دهد، به طوری که وقتی آنها را می پوشید کمی چاق تر به نظر برسید تا لاغری شما به چشم نیاید، ما در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم، پس با ما همراه باشید.

اگر می خواهید پاهای چاق خود را پنهان کنید، شلوار تیره بپوشید.

بهتر است آن دسته از افرادی که پاهای چاق دارند از پوشیدن شلوارهای رنگ روشن خودداری کنند، زیرا رنگ های روشن در هر لباسی می تواند شما را حتی چاق تر از آنچه هستید نشان دهد، بنابراین یکی از خطوط قرمز شما باید انتخاب لباس هایی باشد که حتما شلوار رنگ روشن دارد، بنابراین اگر پاهای چاق دارید، بهتر است شلوارهایی را با رنگ های گرم و تیره امتحان کنید تا کوچکتر به نظر برسند.

زیرا شلوارهایی با رنگ های تیره می توانند اضافه وزن شما را پنهان کرده و شما را خوش تیپ تر نشان دهند. در مورد مدل، می توانید شلوار نیم جیب، ساندبادی، شش جیب یا باری را انتخاب کنید.

شلوار مناسب برای افراد چاق.

شلوارهای براق پاهای شما را چاق تر نشان می دهد

اگر می خواهید پاهایتان لاغرتر به نظر برسند بهتر است دور شلوارهای براق و ضخیم را خط قرمز بکشید زیرا شلوارهای این مدل مانند شلوار چرم، شلوار ساتن و هر جنس ضخیم می توانند پاهای شما را لاغرتر نشان دهند. چاق تر، که قطعا چیزی است، نه اینکه بخواهید از این هدف اجتناب کنید، باید شلوار جگر یا هر شلواری که پارچه آن نازک است را انتخاب کنید. اصولاً نازک بودن پارچه حتی در لباس، خطای دید ایجاد می کند و شما را لاغرتر و در نهایت ظریف تر نشان می دهد.

شلوار مناسب برای افراد چاق.

برای اینکه پاهای خود را لاغرتر نشان دهید، مدل های پارچه را انتخاب کنید.

امروزه یکی از بهترین شلوارهایی که هم برای افراد لاغر و هم برای افراد چاق مناسب است، شلوارهای مدل مامان هستند که بسیاری از استایلیست ها آن را مخصوصاً برای افراد چاق توصیه می کنند زیرا آنها را ظریف تر نشان می دهد، اما در این شلوار می توانید پارچه های نازک را با مدل های مامان ترکیب کنید و انتخاب کنید. برای اینکه شلوار پارچه ای با استایل خودتون بپوشید و بپوشید و مطمئن باشید که در این بین بهتر است از پوشیدن شلوارهای کات بوت و دمپایی خودداری کنید. .

شلوار مناسب برای افراد چاق.

اگر می خواهید شلوار جذبی را امتحان کنید، باید ساده و تیره باشد.

اگر می خواهید شلواری بپوشید که کمی جذابتر باشد، بهتر است که لاغر یا لوله ای نباشد و در این بین شلوارهای راسته را برای این منظور امتحان کنید، اما دقت کنید که شلوارتان چاپی و تیره نباشد. در نهایت با استفاده از سادگی و تیرگی شلوار، پاهای لاغرتر خود را به نمایش بگذارید. همچنین این را هم بگوییم که شلوار جین سنگشور را باید رد کرد و حتی نباید آن را امتحان کرد.

شلوار مناسب برای افراد چاق.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.