افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

نمایشگاه «جلوه‌های نور» در بوشهر افتتاح شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 227245
نمایشگاه «جلوه‌های نور» در بوشهر افتتاح شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

عبدالله شاهینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه خوشنویسی «نتیجه» سلام نور، یازدهمین نمایشگاه انفرادی و دومین نمایشگاه خوشنویسی قرآنی «رضا شاه حسینی» و با تذهیب «صومیه» نصوری” است. وی افزود: این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و محافل انس با قرآن کریم از 28 تا 3 اسفندماه به مدت پنج […]

عبدالله شاهینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه خوشنویسی «نتیجه» سلام نور، یازدهمین نمایشگاه انفرادی و دومین نمایشگاه خوشنویسی قرآنی «رضا شاه حسینی» و با تذهیب «صومیه» نصوری” است.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و محافل انس با قرآن کریم از 28 تا 3 اسفندماه به مدت پنج روز در نگارخانه سوره دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 به این گالری مراجعه کنند. 00: صبح ها از ساعت 00 تا 12:00 و بعد از ظهر از ساعت 17:00 الی 21:00 بازدید از آثار.

رضا شاه حسینی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «جلوه سلام «نور» فرمت های مورد استفاده را برجسته کرد: 30 اثر در قالب های صلیب پنهان و لباس هاقطعات، نوشته ها، قالب دفتر، سطرها و داستان ها به خط نستعلیق نوشته شده است.

این مدرس خوشنویسی با یادآوری برنامه های موازی این نمایشگاه یادآور شد: در طول نمایشگاه کارگاه نحوه نگارش آیات کلام مقدس با خط ایرانی «نستعلیق» و همچنین هنر تذهیب که مکمل خوشنویسی است برگزار می شود.

بعد، سامیا. نصوری این هنرمند طلایی افزود: بشقاب های چوبی سنتی با نقوش طلایی و طرح های اسلیمی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه آثار خوشنویس «رضا شاه حسینی» با تذهیب «سومیه» نصوریدر نگر خانه سوره با حضور حجت الاسلام محمد قادری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، عبدالکریم افروغ مدیرکل اداره ارشاد اسلامی، عبدالله شاهینی رئیس حوزه هنری حجت الاسلام میشم. دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مهدی حیدری معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل ارشاد و جمعی از هنرمندان استان بوشهر افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.