افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » زمستان سخت سپاهان با خاطرات خاموش!

  • کد خبر : 227146
اسمارتک نیوز » زمستان سخت سپاهان با خاطرات خاموش!

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، یک سوم راه قهرمانی فوتبال ایران تمرینات پیش فصل و جذب بازیکنان مناسب می گذرد. در دو سوم بعدی، مدیریت درست حاشیه و نوسانات جزئی نتایج، تفاوت قهرمان لیگ و نایب قهرمان را مشخص می کند. اگر استقلال، پرسپولیس و سپاهان را 3 مدعی قهرمانی بیست و سومین دوره […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، یک سوم راه قهرمانی فوتبال ایران تمرینات پیش فصل و جذب بازیکنان مناسب می گذرد. در دو سوم بعدی، مدیریت درست حاشیه و نوسانات جزئی نتایج، تفاوت قهرمان لیگ و نایب قهرمان را مشخص می کند. اگر استقلال، پرسپولیس و سپاهان را 3 مدعی قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر بدانیم، عملکرد طلای پوشان در پیش فصل و در طول فصل قابل بررسی است.

سپاهانی ها در پیش فصل بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفتند و به قول فوتبالی ها بمب زد اما مبلغ و اختلاف رقم قرارداد باعث کاهش همبستگی و افزایش حواشی این تیم شد. با توجه به قانون سقف بودجه، بسیاری از قراردادهای سپاهان با مشکل مواجه شد و گاهی برای برخی بازیکنان مجوز بازی صادر نمی شد. به این ترتیب سنگ بنای بد و جالبی گذاشته شد که از 6 بازیکن جذب شده، 2 بازیکن (عیسی آل کثیر و احسان پهلوان) از تیم جدا شدند و 2 بازیکن دیگر (هادی محمدی و کاوه رضایی) در مازاد قرار گرفتند. لیست تیم

این موارد نشان می دهد که تصمیمات اولیه اشتباه بوده و چیزی جز صرف مبالغ هنگفت حاصل نشده است. مدیریت آرام محمدرضا در ابتدای فصل، ریشه بسیاری از مشکلات و حواشی این باشگاه لیگ برتری است. به عنوان مثال زمانی که مبلغ قرارداد 90 میلیاردی علنی شد، تفاوت مبلغ قرارداد بر روحیه بازیکنان سپاهان تأثیر گذاشت.

از نظر کسب نتیجه، سپاهان زمستان سختی را پشت سر گذاشت تا بدترین نوسان ممکن را تجربه کند. طلای پوشان در 8 بازی از 9 بازی خود در فصل زمستان متحمل شکست شد. تنها پیروزی آنها مقابل شمس آذر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود تا شاگردان مورائیس در زمستان سخت تنها یک پیروزی به دست آورند.

15 گل خورده در مقابل 8 گل، نشان می دهد که عملکرد دفاعی طلایی پوشان حتی عملکرد مهاجمان سپاهان را خنثی کرد. همچنین بخشی از این فشار به دلیل 19 کارت دریافتی (شامل 12 کارت زرد و 7 بازیکن اخراج شده) است. ژوزه مورایس در عین حال درباره عدم خرید مدافع در نیم فصل لیگ برتر گفت: منظور شما را متوجه نمی شوم که نیاز به خرید مدافع داشتیم، آریا یوسفی مصدوم است، سیاوش یزدانی، محمد را داریم. دانشگر، هادی محمدی و… و امید نورافکن هم می توانند در خط دفاع بازی کنند.

سپاهان حالا باید بیشتر از رقابت با حریفان با تیمی که در ابتدای فصل سرچشمه می گیرد بجنگد! الان این تیم اصلا خوب نیست و سپاهان هم نشانی از تیمی که باید مدعی باشد ندارد. با این همه بازیکن قطعا انتظار بیشتری از سپاهان می رود اما عملکرد این تیم تاکنون راضی کننده نبوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.