افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از سال آینده

  • کد خبر : 227075
اسمارتک نیوز » اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از سال آینده

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، محسن زنگنه با بیان اینکه مجلس یازدهم توجه ویژه ای به کارگران داشته است افزود: این مجلس بخش زیادی از بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی را پرداخت کرده است. وی در خصوص نحوه تسویه این بدهی گفت: در تمام سال های بودجه مبالغی بین 800 میلیارد ریال تا […]

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، محسن زنگنه با بیان اینکه مجلس یازدهم توجه ویژه ای به کارگران داشته است افزود: این مجلس بخش زیادی از بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی را پرداخت کرده است.

وی در خصوص نحوه تسویه این بدهی گفت: در تمام سال های بودجه مبالغی بین 800 میلیارد ریال تا 140 همات (یک میلیارد تومان) در نظر گرفته ایم که توانستیم قسمت زیادی از هزینه های دولت را پرداخت کنیم. بدهی به صندوق تامین اجتماعی

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در شورای اسلامی از اختصاص 30 میلیارد ریال برای نصب دیواره سنگ نوردی در سالن ورزشی شهید برونسی کارگران تربت حیدریه خبر داد و گفت: این مبلغ از سوی شهرداری تربت حیدریه اعلام شد. اختیارات عالی وزارت ورزش و جوانان است و بعد از نوروز امسال پیگیری خواهد شد. ما آن را دریافت خواهیم کرد.
رئیس هیئت ورزش کارگری خراسان رضوی نیز گفت: 31 رشته ورزشی کارگری در استان فعال است اما این کافی نیست و امیدواریم هیئت فعالی مانند تربت حیدریه به استان در ایجاد رشته های بیشتر کمک کند.

حمیدرضا محمدی یوسف آباد افزود: چرا که در طول 6 ماه فعالیت هیئت کارگری تربت حیدریه 14 رشته ورزشی فعال شد که در استان قابل تحسین است.

وی بیان کرد: به دنبال ایجاد لیگ ورزش کارگری هستیم و اخیرا لیگ فوتسال ایجاد شده که اولین بازی های آن از 21 اردیبهشت سال آینده در استان آغاز می شود.

در این مراسم از 100 ورزشکار و داور چه در گروه های انفرادی و چه تیمی در زمین های بسکتبال، والیبال و دارت تجلیل شد.

شهرستان تربت حیدریه با 224 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.