افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

زیبایی دختر واقعی نقش هلن در مردان فرشتگان + عکس در 55 سالگی پس از طلاق و بیوگرافی

  • کد خبر : 227053
زیبایی دختر واقعی نقش هلن در مردان فرشتگان + عکس در 55 سالگی پس از طلاق و بیوگرافی

مهتاب کرامتی (زاده ۴ اسفند ۱۳۴۹) بازیگر ایرانی است. او در رشته میکروبیولوژی تحصیل کرد و در سال ۱۳۷۵ دوره بازیگری را گذراند. امین تارخ هست.او از سال ۱۳۷۶ شروع به بازی کرد. مردان فرشتگان او به تلویزیون رفت و شناخته شد. نقش هلنا ماکسی میلیان در خاطرات مردم باقی مانده است. در قسمت فرهنگ […]

مهتاب کرامتی (زاده ۴ اسفند ۱۳۴۹) بازیگر ایرانی است. او در رشته میکروبیولوژی تحصیل کرد و در سال ۱۳۷۵ دوره بازیگری را گذراند. امین تارخ هست.او از سال ۱۳۷۶ شروع به بازی کرد. مردان فرشتگان او به تلویزیون رفت و شناخته شد.

نقش هلنا ماکسی میلیان در خاطرات مردم باقی مانده است. در قسمت فرهنگ و هنر بیوگرافی مهتاب کرامتی بازیگر نقش هلن را بخوانید و عکس های جدید او را ببینید.

خانواده

کرامتی دو خواهر دارد، مادرش استاد دانشگاه و دانشجوی مهندسی صنایع غذایی، خواهر بزرگترش داروساز است. پدرش بازنشسته ارتش است.

مهتاب کرامتی: خانواده من مخالف بازیگری بودند

زمانی که می خواستیم به کلاس های بازیگری برویم، مجبور شدیم با خانواده مان دعوا کنیم تا اجازه دهند در این دوره ها برویم. خانواده خودم از بازیگر بودن من راضی نبودند.

خانواده ها سینما را متفاوت می دیدند. اکنون جدای از تغییر نگرش، تعداد کلاس های بازیگری نیز افزایش یافته و مقوله بازیگری آسان و در دسترس است. در آن دوره باید تست های عمومی می دادیم و هرکسی را که راحت تست می داد قبول نمی کردند.

فعالیت های بازیگری مهتاب کرامتی.

مهتاب محترم

فیلم اول یک کمدی خوش ساخت به نام مهتاب کرامتی با بازی پرویز پرستویی بود که به عنوان عتیقه نویس کار چندانی برای او نداشت و فیلم دوم به کارگردانی ابوالحسن داودی و با بازی ابوالفضل پور عرب بود که در آن نقش آفرینی کرد. یک وکیل

به همین دلیل مفتخر به دریافت جایزه از هجدهمین جشنواره فیلم فجر می شود. او سال 1979 را با افزودن یک سریال تلویزیونی و یک فیلم به کارنامه خود به پایان رساند.

ازدواج مهتاب کرامتی

من سالها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی داشتم. در واقع چون این ازدواج در سنین پایین شکل گرفت موفقیت آمیز نبود. اما ما همچنان آگاه هستیم. اما این رشد ما در 2 فرآیند مختلف رخ داد و در نهایت مسیرهای ما از هم جدا شد.

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از مشهورترین نوازندگان ایرانی است که در رشته گیتار و بیس تخصص دارد و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. او موسیقی را در آلمان آموخت، آن را در ایران ادامه داد و با خوانندگانی مانند محمد نوری و گروه هایی مانند اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می کردند، همکاری کرد.

دلیل طلاق مهتاب کرامتی

مهتاب محترم

مهتاب محترم

متاسفانه ازدواج مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور بعد از بچه دار شدن به طلاق ختم شد. او از همسرش جدا شده و در حال حاضر تنها با دخترش زندگی می کند.

آنها دلیل طلاق را ازدواج در سنین پایین می دانند و با افزایش تجربیات کاری هر دو، خود را در مسیری مشابه یکدیگر نمی دیدند و تصمیم به جدایی گرفتند. به گفته خودشان تا به حال از حال همدیگر خبر دارند اما مسیر زندگی و سرنوشت بود که آنها را از هم جدا کرد.

در موسیقی

وی سابقه همکاری با ارکستر سمفونیک تهران را دارد، برای اولین بار در 25 دی ماه 1384 رسیتال سمفونیک پیامبر اعظم به آهنگسازی شاهین فرهت را اجرا کرد. در سال 1394 در کنسرت های شهرداد روحانی به عنوان گوینده بازی کرد.

او همچنین به عنوان راوی در مستند نلسون ماندلا برای همیشه به کارگردانی میثم شاه بابایی خوانده است. در آبان 1393 برای اولین بار در موزیک ویدیوی «خموش باش» با آواز همایون شجریان و آهنگسازی ژانو باغومیان از آلبوم مستور و مست ظاهر شد.

مهتاب محترم

در صنعت لباس و طراحی مد.

وی صاحب یک خانه پوشاک در منطقه غرب تهران است که از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را آغاز کرده و برای یکی از برندهای معروف لباس طراحی و تولید می کند و از سال ۱۳۸۲ به تولید صنعتی پوشاک مشغول است.

او در مصاحبه ای در 22 دسامبر 2014 گفت که هدفش کسب درآمد از تولید و بازیگری نیست و درآمد اصلی اش از کسب و کار دیگری است. آی تی.”

او در اسفند 1394 گفت که به دلیل مشغله کاری، این فعالیت را به طور کامل به شریک تجاری خود سپرده است. او در مراسم افتتاحیه طرح جدید جورجیو آرمانی در پاریس حضور داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.