افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » فرخی فینالیست شد/ ابراهیم زاده و اکبری مدال طلا گرفتند

  • کد خبر : 226979
اسمارتک نیوز » فرخی فینالیست شد/ ابراهیم زاده و اکبری مدال طلا گرفتند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان از 26 اسفندماه در صوفیه بلغارستان آغاز شد و فردا یکشنبه به پایان می رسد. در پایان سومین روز این دوره از مسابقات، علیرضا اکبری در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی و عباس ابراهیم زاده […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان از 26 اسفندماه در صوفیه بلغارستان آغاز شد و فردا یکشنبه به پایان می رسد.

در پایان سومین روز این دوره از مسابقات، علیرضا اکبری در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی و عباس ابراهیم زاده در وزن 65 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی غلامرضا فرخی به فینال راه یافت.

بدین ترتیب تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران در پایان روز سوم رقابت ها با کسب 4 مدال طلا، 1 مدال نقره و 1 مدال برنز، 1 نماینده کشورمان نیز به فینال راه یافتند.

برای تیم کشتی فرنگی ایران عباس ابراهیم زاده در وزن 65 کیلوگرم و مبین عظیمی در وزن 86 کیلوگرم مدال طلا و یاسین رضایی در وزن 61 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

برای تیم کشتی فرنگی ایران محمد ناقوسی در وزن 82 کیلوگرم و امیررضا اکبری در وزن 97 کیلوگرم مدال طلا، محمدرضا گرازا در وزن 72 کیلوگرم مدال نقره و غلامرضا فرخی به فینال راه یافتند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

ارسال رایگان:

در وزن 61 کیلوگرم یاسین رضایی در دور نخست مقابل طلای وزن 57 کیلوگرم جهان از صربستان با نتیجه 10 بر 6 شکست خورد. وی در این دیدار 12 بر 1 استیلیان ایلیف از بلغارستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 65 کیلوگرم عباس ابراهیم زاده در دور اول یازا فرانسوی را شکست داد و در دور دوم استیکر فرانسوی را شکست داد و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی مقابل جون سیک یونگ از کره جنوبی با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 92 کیلوگرم محمد مبین عظیمی با نتیجه 11 بر صفر رجب حاج دری از مقدونیه را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

مبارزه یونانی و رومی:

در وزن 55 کیلوگرم محمد حسین وند که مسابقات خود را به صورت دوره ای برگزار می کرد، مقابل هیفینگ ژانگ از چین با نتیجه 15 بر 6 و مارلان موکاشیف از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 60 کیلوگرم محمدمهدی جواهری با نتیجه 13 بر 4 اسخار کوربایف قزاق را شکست داد. وی در دور بعد 7 بر 6 زیهائو ژی از چین را شکست داد. جواهری در دور بعد مقابل حریف اوکراینی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا قرصا که به صورت دوره ای به مصاف حریفان می رفت، در سه راند عبدالمالک مرابات الجزایری، یراسیل نوربوسینوف قزاق و علیخان ساتایف قزاق را به ترتیب با نتایج عالی 8 بر صفر، 9 بر صفر و 8 بر صفر شکست داد. ، پیروزی آمد او در نیمه نهایی دیوید دیمیتروف بلغاری را ۱۱ بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. گارا در این دیدار به مصاف علیخان ساتایف از قزاقستان رفت که دیروز با نتیجه فوق العاده او را شکست داده بود و با وجود اینکه 5 بر 1 از این مبارز پیش بود با شگفتی فنی مواجه شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 77 کیلوگرم غلامرضا فرخی در دیدار اول 8 بر 4 جانی بور از فرانسه را شکست داد و در دیدار دوم عمر ساتایف از قزاقستان را شکست داد و راهی فینال شد. او در دیدار پایانی به مصاف استویان کوباتوف بلغاری خواهد رفت.

در وزن 82 کیلوگرم در دور نخست محمد ناقوسی با نتیجه 9 بر صفر عماره مومنی از الجزایر را شکست داد. وی در دور بعد میراس بارشیلیکوف از قزاقستان را با نتیجه 7 بر یک شکست داد و در نیمه نهایی روسلان دورمانسکی از بلغارستان را با نتیجه 9 بر 6 شکست داد و راهی فینال شد. ناگوسی در این دیدار 3 بر 3 از سد ولادیمیر کارچایدزه فرانسوی گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم امیررضا اکبری در دور نخست وانگ از چین را شکست داد و در دور دوم حریف آمریکایی را شکست داد و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی مارکوس ریجنگر اتریشی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.