افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اپل نسخه ارزان‌تری از هدفون ویژن پرو را در سال 2025 عرضه خواهد کرد

  • کد خبر : 22685
اپل نسخه ارزان‌تری از هدفون ویژن پرو را در سال 2025 عرضه خواهد کرد

اپل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC 2023 خود که هفته گذشته برگزار شد، مجموعه ای از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری جدید را معرفی کرد. اما به جرات می توان گفت که پرچمدار این مراسم هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو بود که مدت ها منتظر آن بودیم. غول کوپرتینویی دنیای فناوری با معرفی […]

اپل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC 2023 خود که هفته گذشته برگزار شد، مجموعه ای از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری جدید را معرفی کرد. اما به جرات می توان گفت که پرچمدار این مراسم هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو بود که مدت ها منتظر آن بودیم. غول کوپرتینویی دنیای فناوری با معرفی این محصول سر و صدای زیادی به پا کرده و با مشخصات و ویژگی های فوق العاده اش همه را به وجد آورده است. با این حال، قیمت 3500 دلاری ویژن پرو یکی از نقاط ضعف اصلی آن است که بسیاری را ناامید کرد. اما به نظر می رسد شرایط در آینده تغییر کند! با دی جی همراه باشید.

اپل در حال کار بر روی یک هدست واقعیت ترکیبی مقرون به صرفه تر است

پس از شروع جنجال های فراوان بر سر قیمت بالای ویژن پرو، حالا در خبری جدید، مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داد که اپل در حال کار بر روی مدل ارزان تری از این هدست است. انتشار این نسخه ارزان تر به افراد بیشتری اجازه می دهد تا هدست واقعیت ترکیبی اپل را امتحان کنند. محصولی که احتمالا Vision یا Vision One نام خواهد داشت.

هدفون ویژن پرو

غول فناوری مستقر در کوپرتینو می تواند تغییرات زیادی را برای کاهش قیمت ها ایجاد کند. از جمله استفاده از نمایشگرهای پایین تر، پردازنده ضعیف تر و کاهش تعداد دوربین ها و سنسورها. هدست آینده ممکن است به جای بلندگوی داخلی به اتصال AirPods نیز نیاز داشته باشد.

با وجود برخی تغییرات احتمالی برای کاهش قیمت نسخه بعدی هدست ویژن، اپل قصد دارد برخی از ویژگی های اصلی مانند صفحه نمایش خارجی EyeSight و سیستم ردیابی دست را حفظ کند.


بیشتر بخوانید:

  • آیا هدفون اپل ویژن پرو جایگزین آیفون می شود؟

گورمن در گزارش خود اضافه کرد که اپل قصد دارد مدل ارزان‌تر Vision Pro را تا پایان سال 2025 یعنی تا دو سال آینده عرضه کند. البته به نظر می رسد نسل دوم ویژن پرو نیز در آن زمان از راه برسد.

این گزارش جدید همچنین نشان داد که اپل در ابتدا قصد داشت اعلام قیمت ویژن پرو را به دلیل اثر تبلیغاتی منفی به تعویق بیاندازد، اما در نهایت تصمیم گرفت فاصله ای 9 ماهه بین معرفی و عرضه هدست بگذارد تا به علاقه مندان زمان بدهد. برای پرداخت هزینه مورد نیاز و آماده برای خرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.