به گزارش رکنا، گاهی اوقات در ساعات اوج ترافیک، تعداد کم کاربران راننده و تعداد زیاد درخواست سفر در همان محدوده باعث طولانی شدن زمان پذیرش درخواست سفر می شود. گزینه ” عجله دارم » راهکاری است که از طریق آن کاربران مسافر می توانند شانس پذیرش درخواست خود و رسیدن زودتر به مقصد را افزایش دهند. با انتخاب این گزینه، قیمت جدید سفر بر اساس الگوریتم های ایجاد شده توسط واحد تجاری اسنپ محاسبه می شود.

درخواست های سفر ثبت شده در برنامه با گزینه “عجله دارم” بدون هیچ ویژگی متمایز کننده ای برای کاربران راننده ارسال می شود. تنها مشخصه این درخواست ها قیمت بالاتر سفر است که انگیزه بیشتری را برای کاربران راننده ایجاد می کند و باعث می شود درخواست سفر زودتر پذیرفته شود. لازم به ذکر است کاربر مسافر پس از محاسبه قیمت جدید این امکان را دارد که جستجو را بر اساس قیمت جدید تایید کند یا با همان قیمت قبلی جستجو را ادامه دهد.

گزینه «عجله دارم» با توجه به نیاز و درخواست کاربران ایجاد شد تا کاربر مسافر بتواند در صورت تمایل به پرداخت هزینه اضافی، درخواست خود را به سفری سریعتر تبدیل کند. عنوان گران فروشی تعریف قانونی دارد; ما معتقدیم که با درک کامل و آگاهی از ماهیت این گزینه، دیگر آن رابطه به شما داده نخواهد شد. درصد بسیار کمی از سفرهای اسنپ با گزینه «عجله دارم» انجام می شود. از طرفی کاربر راننده متوجه نمی شود که کاربر مسافر گزینه «عجله دارم» را انتخاب کرده است. در واقع کاربر مسافر با انتخاب گزینه «عجله دارم» زمان پذیرش درخواست سفر خود را مدیریت می کند.

علیرغم حذف «عجله دارم»، با توجه به کاربردی بودن و سودمندی این گزینه برای هر دو گروه از کاربران، همچنان در تلاش هستیم تا با مذاکره، جلسات و گفتگو، کارایی این گزینه را به دستگاه های مربوطه نشان دهیم.