افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

عبدی: پرسپولیس زنگ خطر را برای مدعیان به صدا درآورد/ امیدوارم استفاده از VAR در دربی مانند بازی خارج از خانه نباشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 226679
عبدی: پرسپولیس زنگ خطر را برای مدعیان به صدا درآورد/ امیدوارم استفاده از VAR در دربی مانند بازی خارج از خانه نباشد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیم فصل زنگ خطر را برای مدعیان به صدا درآورده است. بهادر عبدی در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس پس از گل هایی که به دلیل اشتباهات تیمش رخ داد، بازی قدرتمند و پرنشاطی […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیم فصل زنگ خطر را برای مدعیان به صدا درآورده است.

بهادر عبدی در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس پس از گل هایی که به دلیل اشتباهات تیمش رخ داد، بازی قدرتمند و پرنشاطی انجام داد. خود بازیکنان با قدرت به کار خود ادامه دادند. این قدرت بازگشت و روحیه بالای تیم زنگ خطر را برای مدعیان به صدا درآورد.

وی افزود: تنها راهی که فولاد برای شکست پرسپولیس کار کرده بود، ضربات ایستگاهی بود، اما اینکه پرسپولیس 2 بار بازی را به تساوی کشاند و توانست یک بازگشت خوب داشته باشد، یکی از کلیدهای موفقیت در ادامه فصل خواهد بود.

*از کیفیت پرسپولیس در نیم فصل لذت می برم.

کارشناس فوتبال درباره عملکرد خوب هجومی پرسپولیس در نیم فصل گفت: از کیفیت پرسپولیس در نیم فصل لذت می برم. خریدهای خوبی انجام شد و در مقاطعی بازیکنان جدیدی جذب شدند که بسیار مورد نیاز بود. یکی از دلایل بازی های خوب مهدی ترابی به ترکیب ارونوف برمی گردد و بار هجومی پرسپولیس مانند سال های اخیر بر دوش ترابی نیست.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال درباره غیبت کنعانی زادگان در دربی گفت: به نظر من کنعانی زادگان بهترین هافبک لیگ اول فوتبال ایران است و غیبت او در دربی مشکل ساز خواهد شد اما امیدوارم گلسیانی به دربی برسد. البته با این شرایط هم بازیکنان جایگزین خوبی در پرسپولیس هستند.

* آیا باید مشخص شود که چرا کمک داور چنین اشتباه بزرگی انجام داد؟

عبدی درباره اشتباهات داوری خاطرنشان کرد: گل عبدالکریم حسن سالم بود و آفساید نبود و کمک داور هنگام علامت دادن اشتباه بزرگی داشت. در فوتبال امروز داوران خطاهای میلیمتری دارند و سیستم VAR خطاهای داور را مشخص می کند اما این کمک داور یک متر و نیم خطا کرد و باید مشخص کنیم که چرا چنین اشتباه بزرگی انجام داده است.

وی ادامه داد: امیدوارم اگر در دربی از VAR استفاده شود، مانند بازی خارج از خانه نباشد که بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال به داور دستور دادند VAR را بررسی کند. بهتر است در استفاده از سیستم داور ویدیویی سازماندهی و نظم داشته باشید تا داور تحت تاثیر بازیکنان و مربیان قرار نگیرد.

* پرسپولیس نباید به استقلال صدقه، کرنر و ضربات ایستگاهی بدهد

یک کارشناس فوتبال درباره دربی هفته بیستم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در دربی مقابل استقلال نباید توپ دستی، کرنر یا ضربه ایستگاهی بدهد. استقلال با 8 بازیکن دفاعی در زمین بازی می کند. 5 مدافع کناری، یک هافبک دفاعی و دو هافبک دیگر که همگی دفاعی بازی می کنند. البته استقلال در مقابل همه تیم ها چه در بالای جدول و چه در انتهای جدول از یک تاکتیک دفاعی استفاده می کند.

بهادر عبدی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس برای شکستن این همه لایه های دفاعی باید سرعت زیادی داشته باشد. در مجموع بازی برای پرسپولیس دردسرساز خواهد شد و امیدوارم نتیجه نهایی به نفع پارسی ها باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)