افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » انتخاب داور دربی در انتظار اقدام فیفا!

  • کد خبر : 226644
اسمارتک نیوز » انتخاب داور دربی در انتظار اقدام فیفا!

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال هفته گذشته اعلام کرد که داور دربی 103 انتخاب شده است اما به دلیل شرایط حساس این رقابت ها رسمیت نخواهد داشت. اعلام کرد. برگزاری مسابقه با سیستم کمک داور ویدئویی VAR باعث ایجاد محدودیت در انتخاب داوران دربی می شود، زیرا […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال هفته گذشته اعلام کرد که داور دربی 103 انتخاب شده است اما به دلیل شرایط حساس این رقابت ها رسمیت نخواهد داشت. اعلام کرد.

برگزاری مسابقه با سیستم کمک داور ویدئویی VAR باعث ایجاد محدودیت در انتخاب داوران دربی می شود، زیرا هر داوری که قرار است انتخاب شود باید مجوز قضاوت با VAR را داشته باشد. ریاست کمیته انتخاب داوران را وحید کاظمی، بیژن حیدری و پیام حیدری بر عهده دارند، سه داوری که دوره پایانی آموزشی خود را در تاجیکستان گذرانده اند اما هنوز مجوز آنها از سوی فیفا ارسال نشده است. این در حالی است که گفته می شود وحید کاظمی گزینه اول قضاوت دیدار استقلال و پرسپولیس است.

فیفا امروز و فردا تعطیل است و اگر مجوز این سه داور نرسد، کمیته داوران باید به سراغ افرادی برود که مجوز دارند. مود فنادی فر علاوه بر قضاوت دیدار این هفته استقلال خوزستان و استقلال، دربی خارج از خانه را نیز قضاوت کرد و شانس بسیار کمی دارد. مرتضی منصوریان، امیر عرب براقی و حسن اکرمی سه داور مجوزدار دیگر هستند و در صورت عدم حضور شیر کاظمی و برادران حیدری به ناچار کمیته داوران باید به سه گزینه مجوزدار مراجعه کند. در واقع انتخاب داور دربی در واقع به عملکرد فیفا بستگی دارد.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در روز بیستم لیگ برتر از ساعت 20 چهارشنبه 2 اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.