افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

درویش: زمان دربی برای پرسپولیس مهم نیست/ تیم قهرمان چه فرقی با تیم های پنجم و ششم دارد؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 226583
درویش: زمان دربی برای پرسپولیس مهم نیست/ تیم قهرمان چه فرقی با تیم های پنجم و ششم دارد؟  – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعاتی مبنی بر منفعت این تیم با تغییر زمان برگزاری مسابقه بزرگ فوتبال ایران واکنش نشان داد. رضا درویش روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت اسپانسر پرسپولیس از تیم های پایه این باشگاه گفت: گروه طبیعی برای ما هوادار است نه اسپانسر. امروز این گروه یک چک 2 […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعاتی مبنی بر منفعت این تیم با تغییر زمان برگزاری مسابقه بزرگ فوتبال ایران واکنش نشان داد.

رضا درویش روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت اسپانسر پرسپولیس از تیم های پایه این باشگاه گفت: گروه طبیعی برای ما هوادار است نه اسپانسر. امروز این گروه یک چک 2 میلیاردی برای پمپاژ به تیم های اصلی تحویل دادند که امیدوارم بخشی از مشکلات ما در این رده سنی حل شود. مشکلات مالی باشگاه اجازه نداده آنطور که باید به تیم های پایه برسیم.

وی در خصوص جشن شهرآورد در تهران در روز چهارشنبه گفت: کاری نداریم چه زمانی بازی می کنیم. من هم روز گذشته گفتم اگر قرار است برنامه بازی ها تغییر کند، برنامه بازی های ما هم در هفته 21 تغییر کند، در دربی تهران میزبان استقلال است و جمعیت 50-50 خواهد بود، اما تمام درآمدها. از این دیدار بزرگ به استقلال می رود. 2 جلسه در مورد شهرورد برگزار شد که در یکی از آن ها حضور داشتم و نظرات خود را بیان کردم.

درویش در خصوص شایعه خوشحالی پرسپولیس از تغییر برنامه دربی نیز گفت: نمی دانم چرا این شایعات مطرح می شود. برای من مهم نیست که بازی چه زمانی پخش می شود، اما برخی افراد برای اتمسفر داستان می سازند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط بد حضور بانوان در ورزشگاه در دیدار این تیم مقابل فولاد گفت: باید از این بانوان عذرخواهی کنم. آنها هواداران متعصبی هستند اما تصمیم گیرنده این موضوع ما نیستیم و از فدراسیون می خواهم فضایی را به آنها بدهد تا از باد و باران در امان باشند. امیدوارم جای بهتری برای بانوان در ورزشگاه در نظر گرفته شود.

درویش از سازمان لیگ گلایه کرد و گفت: لیگ فوتبال ایران در دنیا بی نظیر است. در هیچ کجای دنیا قهرمانی بدون پاداش وجود ندارد، اما فصل گذشته ما به سه گانه دست یافتیم، اما بدون یک پاداش. اگر هست فرق تیم قهرمان با تیم پنجم و ششم چیست؟ برای ورود تیم ها به لیگ برتر پول زیادی دریافت می شود که باید درصدی از این پول به تیم قهرمان داده شود.

وی ادامه داد: محلات در گذشته مسابقات برگزار می کردند و بخشی از پول دریافتی از تیم ها را به تیم قهرمان اختصاص می دادند. اما لیگ ما هیچ کاری نمی کند. با منصور قنبرزاده و چند تن از مسئولان لیگ صحبت کردم، آنها هم به دنبال رفع این مشکلات هستند.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: تیمی که هزینه ورزشگاه و برگزاری مسابقه را می دهد چرا نباید یک ریال از تبلیغات دریافت کند؟ من قبلاً مشکلات را بیان کردم و دیگران نیز این مشکلات را بیان کردند، اما نتیجه نداده است و فقط بحث خمپاره زدن است.

وی در خصوص عملکرد اسمار سرمربی پرسپولیس در هفته های اخیر افزود: فکر می کنم خدا کمک کرد تا نتایج خوبی کسب کند. برای انتخاب مربی و بازیکن تسلیم واسطه ها نشدم. از هواداران هم می خواهم صبور باشند و اجازه ندهند اسیر حاشیه های فضای مجازی شوند. نتایج امروز حاصل همدلی در تیم است.

درویش با بیان نگرانی های باشگاه یادآور شد: تیم در حال کسب نتایج خوبی است و تنها دغدغه ما مالی است و اگر این مشکل برطرف شود نتایج خوبی در لیگ خواهیم گرفت و در لیگ قهرمانان آسیا نیز دفعه بعد نتیجه خواهیم گرفت. سال 109 میلیارد AFC طلب داریم و نامه های متعددی نوشته ایم اما تاکنون نتیجه ای نداشته ایم. اگر این مبلغ را داشتیم جای نگرانی نبود و می توانستیم بدهی ها را پرداخت کنیم و تیم در شرایط روحی و روانی خوبی قرار می گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)