افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

دو رکورد غافلگیرکننده پرسپولیس به سرپرستی “اسمار” – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 226473
دو رکورد غافلگیرکننده پرسپولیس به سرپرستی “اسمار” – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته نوزدهم لیگ برتر جمعه 27 اسفندماه تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف ورزشگاه آزادی خوزستان رفت و توانست با نتیجه 4 بر 2 میهمان خود را شکست دهد و با 39 امتیاز جایگاه خود را محکم کند. رتبه دوم لیگ در جدول لیگ همچنان به دنبال صدر جدول است. به […]

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته نوزدهم لیگ برتر جمعه 27 اسفندماه تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف ورزشگاه آزادی خوزستان رفت و توانست با نتیجه 4 بر 2 میهمان خود را شکست دهد و با 39 امتیاز جایگاه خود را محکم کند. رتبه دوم لیگ در جدول لیگ همچنان به دنبال صدر جدول است.

به گفته بازیکنان پرسپولیس و برخی کارشناسان، این دیدار بهترین عملکرد این تیم در بیست و سومین دوره لیگ برتر بود. شاگردان عثمر ویه در این بازی دو بار از حریف خود عقب افتادند اما در نهایت با ارائه نمایشی بی نقص توانستند پیروز میدان شوند.

پرسپولیس در این دیدار تعداد گل های بسیار خوبی به ثمر رساند. سرخ‌ها با هدایت اسمار هر بازی را قبل از دیدار با فولاد به امید زدن بیش از یک گل به پایان رسانده بودند اما در این دیدار این رقم را به 32.4 رساندند تا بهترین عملکرد را از این نظر در این فصل ثبت کنند. رسیده است

علاوه بر این بازیکنان پرسپولیس 26 بار به سمت دروازه فولاد شوت شلیک کردند که از این تعداد 12 ضربه در چارچوب بود. هواداران این تیم در 4 فصل گذشته 26 شوت از بازیکنان پرسپولیس را در یک مسابقه ندیده بودند و در این دیدار قرمزها توانستند به این آمار خوب دست پیدا کنند. در ادامه شاگردان عثمر در این بازی برتری خود را نسبت به رقیب صاحب توپ نشان دادند و با مالکیت 70 درصدی برتری مطلق خود را نسبت به رقیب به نمایش گذاشتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.