افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

تمام کت ها و کت ها را کنار بگذارید. اگر می خواهید باکلاس و شیک به نظر برسید، واقعا یک کت بپوشید!

  • کد خبر : 22639
تمام کت ها و کت ها را کنار بگذارید.  اگر می خواهید باکلاس و شیک به نظر برسید، واقعا یک کت بپوشید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز کت پالتو یکی از انواع کت است که ظاهر رسمی تری به استایل شما می دهد. البته راه های زیادی برای هماهنگی مانتو با لباس های دیگر وجود دارد، مثلاً با تغییر لباسی که با کت می پوشید، می توانید برای مناسبت های مختلف استایل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز کت پالتو یکی از انواع کت است که ظاهر رسمی تری به استایل شما می دهد. البته راه های زیادی برای هماهنگی مانتو با لباس های دیگر وجود دارد، مثلاً با تغییر لباسی که با کت می پوشید، می توانید برای مناسبت های مختلف استایل های مختلفی داشته باشید. البته در این مطلب از مانتوهای سایز بزرگ، جلو باز یا ترند مدرن صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد مانتوهای کلاسیک دو ردیفه دکمه ای صحبت می کنیم که برای استایل های شیک یا کلاسیک کاربرد دارند و می توان گفت درمانی هستند. آنها هر دردی هستند. همانطور که از نام این مدل مانتوها پیداست ترکیبی از مانتو و پالتو هستند. یقه و آستین این مدل مانتو از نظر طرح شبیه به مانتو است و معمولاً در پارچه هایی مانند کرپ یا مازراتی دوخته می شود و ظاهر رسمی و شیک تری به مانتو می دهد. فراموش نکنید که مهمترین لباسی که همیشه برای پوشیدن و ست کردن با مانتو انتخاب می کنیم، شلوار است. اما به جز مانتو و شلوار جین چه لباس دیگری را می توانیم به استایل خود اضافه کنیم تا ظاهری شیک تری داشته باشیم؟

اولین قدم برای داشتن یک استایل زیبا با کت، انتخاب لباسی برای پوشیدن زیر کت است. در ادامه این مقاله با مدل های جذاب مانتو کتی آشنا می شوید.

کت کتی

زیر مانتو چه بپوشیم؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم فرقی نمی کند کت باز بپوشید یا مانتو دکمه دار، در هر صورت باید در اولین قدم یک زیرپوش مناسب متناسب با کت خود انتخاب کنید. برای زمستان می توانید تی شرت، پیراهن دکمه دار، یقه یقه اسکی، هودی یا حتی ژاکت بپوشید. چیزی که باید در نظر بگیرید این است که همیشه سعی کنید رنگ های خنثی را برای لباس زیر خود انتخاب کنید. بهتر است لایه زیرین تا حد امکان ساده و مینیمال باشد و طرح های گرافیکی زیادی نداشته باشد. طرح های شلوغ و رنگارنگ ظاهر شما را زیبا و شیک می کند.

کت کتی

کت کتی

چه کت بلند بپوشید چه کت کوتاه، شلوار پارچه ای

قد کت شما برای فیکس کردن کت مهم نیست، هر نوع کتی که انتخاب می کنید. اولین گزینه برای ترکیب با مانتو می تواند شلوار پارچه ای باشد. فراموش نکنید که باید با توجه به فصلی که در آن هستید و موقعیتی که تصمیم به حضور دارید، مانتو را انتخاب کنید. البته عناصر دیگری هم هستند که به سبک مورد نظر شما برمی گردند و قبل از انجام هر کاری باید سبک مورد نظر خود را مشخص کنید. پس اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید و هدفتان داشتن ظاهری مجلل و زیباست، بهتر است شلوار پارچه ای را انتخاب کنید.

کت کتی

کت کتی

چرا کت و شلوار جین نه؟ شلوار جین با همه چیز می آید

یکی از باورهای غلط این است که کت یا کت های کلاسیک را نمی توان با شلوار جین یا شلوار نخی ست کرد، اما در دنیای مد امروزی، طراحان ثابت کرده اند که این تصور غلط می تواند یکی از ترندهای محبوب در مد باشد. اگر می خواهید کت با شلوار جین بپوشید، شلوار گشاد را انتخاب نکنید. به جای شلوارهای گشاد، سعی کنید از شلوارهای راسته، به سبک مادر، بوت کات و حتی شلوارهای لاغر استفاده کنید. اگر رنگ های روشن تری انتخاب می کنید، می توانید این سبک را برای موقعیت های غیررسمی بپوشید. رنگ‌های تیره‌تر برای شلوارها برای موقعیت‌های رسمی‌تر مناسب هستند، به‌خصوص اگر مشکی یا آبی بسیار تیره باشد.

کت کتی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.