افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

انتخابات والیبال/ جایزه قهرمانان تا پایان سال برگزار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 226375
انتخابات والیبال/ جایزه قهرمانان تا پایان سال برگزار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شاکریم که مجمع چوگان را برگزار کرد. فدراسیون.فدراسیون چوگان. دو کاندیدا بودند که یکی از آنها به نام آقای پریسی شرکت نکرد و در […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شاکریم که مجمع چوگان را برگزار کرد. فدراسیون.فدراسیون چوگان. دو کاندیدا بودند که یکی از آنها به نام آقای پریسی شرکت نکرد و در نهایت آقای ناظری با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. امیدوارم با عنایتی که رهبر عزیزمان به این ورزش دارند، رئیس جدید با جدیت بیشتری فعالیت های این فدراسیون را دنبال کند.

وی در خصوص شکایت ناظری از وضعیت فدراسیون گفت: باید بررسی شود، اشاره کردند که از تمام فدراسیون ها بازدید می کنیم، اگر نواقصی وجود داشته باشد توسط وزارت ورزش و فدراسیون ها اصلاح می شود. ” خودشان چوگان ورزش قدیمی ماست و می خواهیم با دستور وزیر ورزش بیشتر به این رشته توجه کنیم.

اسبقیان در واکنش به باخت ایران از میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: باید از فدراسیون جهانی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیگیری کنیم. این ورزش باید مورد توجه قرار گیرد. قصد داریم با حمایت دولت و وزیر ورزش و نظر رهبر انقلاب از چوگان حمایت ویژه تری داشته باشیم.

اسبقیان در پاسخ به اینکه انتخابات فدراسیون والیبال در تاریخ دیگری برگزار می شود، تصریح کرد: قطعا انتخابات در تاریخ مشخص شده برگزار می شود. همه فدراسیون ها طبق برنامه انجام شده و در حال حاضر فدراسیون ناشنوایان و والیبال را داریم که در تاریخ ذکر شده انجام می شود.

وی درباره تحویل سرخابی ها نیز توضیح داد: وزیر شخصا پیگیر این موضوع است. اما با توجه به اینکه سازمان خصوصی سازی در این زمینه فعال است قطعا می توان در این مورد صحبت کرد.

وی در پایان درباره جایزه بازی های المپیک پاریس نیز گفت: به زودی از سوی وزیر ورزش اعلام می شود. قصد داریم تا قبل از پایان سال جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک را اعلام کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.