افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

شما واقعا نمی دانید چه رنگ قرمزی به پوست شما می آید! / با انتخاب صحیح آن آرایش شما تغییر می کند

  • کد خبر : 226348
شما واقعا نمی دانید چه رنگ قرمزی به پوست شما می آید!  / با انتخاب صحیح آن آرایش شما تغییر می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آرایش کردن این روزها به یک کار کامل تبدیل شده است و هرکسی لوازم آرایشی زیادی برای خود دارد که با کمک آنها می تواند تمام سوراخ های صورت خود را از بین ببرد و به یک ملکه واقعی تبدیل شود. اما جدا از کارهایی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آرایش کردن این روزها به یک کار کامل تبدیل شده است و هرکسی لوازم آرایشی زیادی برای خود دارد که با کمک آنها می تواند تمام سوراخ های صورت خود را از بین ببرد و به یک ملکه واقعی تبدیل شود. اما جدا از کارهایی که می توان با آرایش انجام داد، موارد متعددی وجود دارد که آرایش می تواند روشی آسان و خوب برای زیبایی باشد، به عنوان مثال، بسیاری از افراد تزریق ژل را برای داشتن لب های بزرگ انتخاب می کنند، در حالی که می توانید لب های خود را برجسته کنید. با آرایش به راحتی آنها را بزرگ و برجسته می کند. لب ها تا حد امکان بدون نیاز به متوسل شدن به روش های تهاجمی که گران هستند و در برخی موارد می توانند مضر باشند.

پس با این حساب می توان گفت که آرایش می تواند گزینه مناسبی برای زیباتر شدن باشد اما به شرطی که زیاد به این روش وابسته نباشید و تمایلی به آرایش در در و بستر نداشته باشید. و بدون آرایش نمی توانید در انظار عمومی ظاهر شوید. از طرفی مهم است که لوازم آرایشی را با توجه به ظاهرتان مانند رنگ و نوع پوست انتخاب کنید، به عنوان مثال اگر پوست خشکی دارید، بهترین ضدآفتاب ها را برای پوست های خشک انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را از کرم خود بگیرید. پس قبل از هر چیز باید حقایقی در مورد پوست خود داشته باشید، برای مثال این سوال برای خیلی ها این است که چه رنگ قرمز به پوست من می آید و در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

پوست من چه رنگی است؟

برای تعیین رنگ پوست خود باید پوست خود را در نور طبیعی بررسی کنید، زیرا نور طبیعی را می توان بهترین شاخص برای تعیین رنگ دقیق پوست شما دانست. برای این کار دست خود را برای چند لحظه در معرض نور خورشید قرار دهید و رنگ آن را بر اساس اطلاعات زیر مشخص کنید:

پوست سفید: این رنگ پوست در زیر توری روشن و رنگ پریده به نظر می رسد، کسانی که این رنگ پوست دارند پس از برنزه شدن دچار آفتاب سوختگی و التهاب پوست می شوند. وجود کک و مک های قهوه ای و قرمز روی پوست این دسته از افراد بسیار شایع است.

پوست گندمی: کسانی که این رنگ پوست دارند به محض قرار گرفتن در معرض آفتاب برنزه می شوند و نسبت به افراد با رنگ پوست روشن حساسیت کمتری دارند و به ندرت در اثر نور خورشید دچار التهاب پوست و آفتاب سوختگی می شوند.

پوست برنزه: افرادی که پوست زیتونی یا برنزه دارند طیف رنگی گرم دارند و به طور معمول از التهاب پوست، حساسیت، آفتاب سوختگی یا کک و مک رنج نمی برند.

پوست سبز: افراد دارای رنگ پوست سبز شامل طیف تیره رنگ پوست هستند. این افراد بیشتر موهای قهوه ای تیره و مشکی دارند و احتمال ابتلا به حساسیت و آفتاب سوختگی بسیار کمتر از سایر رنگ های پوست است.

حالا بیایید ادامه دهیم تا بدانیم چه رنگ قرمزی با هر یک از این رنگ های پوست می آید.

صورتی 5

چه رنگ قرمزی به پوست سفید و روشن می آید؟

می توانید به خودتان بگویید که هر رنگ قرمزی به پوست سفید و روشن می آید، اما باید به دنبال بهترین رنگ باشید که از این میان می توان به رنگ های هلویی، مرجانی، قرمز متوسط ​​و نود رنگی که روی لب های پوست سفید شما بی نهایت هستند، اشاره کرد. بسیار زیبا و خاص است و می تواند هارمونی خاص و شگفت انگیزی با رنگ پوست شما ایجاد کند.

چه رنگ قرمزی بیشتر به پوست من می آید؟

پوست گندمی چه رنگ قرمزی دارد؟

انتخاب پوست گندمی همیشه سخت است، اما در کشور ما تعداد افراد با این رنگ پوست بسیار زیاد است، بنابراین توصیه می شود بهترین رنگ را چه در لباس و چه در رژ لب انتخاب کنید. برای کسانی که رنگ پوست گندمی دارند، رژ لب هایی با طیف قرمز گیلاسی و بنفش می تواند یک پیشنهاد ویژه باشد.

چه رنگ قرمزی بیشتر به پوست من می آید؟

چه رنگ قرمزی مناسب پوست های برنزه و سبز است؟

خب از قدیم می گفتند سفید صد تومن قرمز و سفید سیصد تومن. حالا که تاریک شدی، هر چه بگویی ارزشش را دارد. نوبت شماست که پوست برنزه و قهوه ای دارید. . رژ لب های مرجانی، صورتی تیره و قرمز روشن را دوست دارید و اگر رنگ شما خیلی تیره است می توانید با رژلب های بنفش، قهوه ای و کاراملی زیبایی خود را چند برابر کنید.

چه رنگ قرمزی بیشتر به پوست من می آید؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.