افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

اصول قرار دادن مبل ها در اتاق نشیمن مستطیلی / با زیر و رو کردن آنها فضا را زیبا و شاد کنید

  • کد خبر : 226310
اصول قرار دادن مبل ها در اتاق نشیمن مستطیلی / با زیر و رو کردن آنها فضا را زیبا و شاد کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه تزیین به سبک کار سختی نیست، زیرا با یک جستجوی ساده می توان اطلاعات مفید و مهمی را برای این منظور به دست آورد و طبق آن وسایل خانه را در کنار هم چید و هارمونی زیبایی ایجاد کرد. . بنابراین به راحتی می‌توان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه تزیین به سبک کار سختی نیست، زیرا با یک جستجوی ساده می توان اطلاعات مفید و مهمی را برای این منظور به دست آورد و طبق آن وسایل خانه را در کنار هم چید و هارمونی زیبایی ایجاد کرد. . بنابراین به راحتی می‌توان انواع سبک‌های دکوراسیون را دید و از آنها ایده گرفت، مثلاً می‌توان ویژگی‌های دکوراسیون فرانسوی یا دکوراسیون مدرن، مینیمال و غیره را مشاهده کرد، بنابراین دیگر بهانه‌ای برای دکوراسیون شما وجود ندارد. بد وجود ندارد و تزیین بد نشان دهنده تنبلی صاحب خانه است که برای زیباسازی خون خود تلاشی نکرده است.

بنابراین برای یک دکوراسیون خوب باید سعی کنید بدانید که چگونه می توانید حتی کوچکترین عنصر محیط را به گونه ای جا دهید که در فضا ظاهر شود، به عنوان مثال حتی باید بدانید که چگونه فرش را در جلوی سینک قرار دهید که ممکن است به نظر برسد. بسیار کوچک و بی اهمیت، چگونه آن را انتخاب کنیم و با سایر عناصر آشپزخانه ترکیب کنیم تا این قسمت از خانه زیبا و دیدنی به نظر برسد. اکنون شرایطی در خانه پیش می آید که باید دکوراسیون خود را مطابق با آن پیش ببرید، مثلاً نحوه چیدمان وسایل در یک تالار پذیرایی مربعی با یک تالار پذیرایی مستطیلی متفاوت است و باید نحوه قرار دادن قابلمه و تابه را بدانید. با توجه به هر یک از آنها که در این مقاله نیز آمده است. با در نظر گرفتن این موضوع، می خواهیم در مورد چیدمان مبل در پذیرایی مستطیلی به شما بگوییم.

از وسط شروع کنید

چیدمان مبل هفت نفره در مرکز اتاق ایده جذابی به نظر می رسد. اصولاً هیچ قانونی وجود ندارد که اتاق شما پر از مبلمان باشد، مثلاً می توانید مبل ها را در وسط نشیمن مستطیل شکل و تلویزیون را در مقابل آنها قرار دهید. مطمئن شوید که در این صورت کناره های مبلمان شما فضای کافی برای حرکت دارند. همچنین می توانید یک سری قفسه را روی دیوار قرار دهید و با قرار دادن چند گلدان گل روی آن ها و نورپردازی آن ها فضایی متقارن ایجاد کنید که از دیدن آن لذت ببرید.

چیدمان مبل ها در پذیرایی مستطیل شکل.

نقطه کانونی را تعیین کنید

یکی از مهم ترین کارهایی که در چیدمان مبل در اتاق نشیمن مستطیلی باید انجام دهید، تعیین نقطه کانونی فضا است که کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد; نقطه کانونی اساساً آن قسمت از اتاق است که توجه زیادی را به خود جلب می کند، اکنون می تواند هر عنصری باشد، از فرش گرفته تا شومینه با مقداری تزئین و غیره. توجه داشته باشید که با انتخاب نقطه کانونی مناسب می توانید مبلمان را با چیدمان هماهنگ کنید، به عنوان مثال اگر فرش نقطه کانونی شماست، مبلمان را به گونه ای قرار دهید که فرش را قاب کند و این کار را انجام دهد. عنصر بیشتر برجسته شود

چیدمان مبل ها در پذیرایی مستطیل شکل.

مبلمان را پهن کنید!

اگر دوست ندارید مبلمان را در وسط خانه انباشته کنید، می توانید آن را در فضا توزیع کنید. یعنی اگر پذیرایی شما از دو قسمت تشکیل شده است، می توانید مقداری مبلمان همراه با میز در یک قسمت و بقیه را در قسمت دوم پذیرایی در کنار میز ناهارخوری قرار دهید، مثلاً در گوشه ای از قسمت دوم مبل های تک نفره قرار دهید. بخشی از پذیرایی و ایجاد فضایی دنج برای مطالعه یا صرف چای.

چیدمان مبل ها در پذیرایی مستطیل شکل.

دو مبل بزرگ را رو به روی هم قرار دهید.

در دکوراسیون پذیرایی مستطیلی یکی از پرطرفدارترین چیدمان ها قرار دادن دو مبل روبه روی هم است و سپس سایر صندلی ها در فضا رها شده و مطابق با مبلمان بزرگ چیده می شوند. البته باز هم تاکید می کنیم که این مکان باید به گونه ای باشد که جا برای رفت و آمد باشد. این مدل چیدمان می تواند اتاق شما را جادارتر و بزرگتر نشان دهد.

چیدمان مبل ها در پذیرایی مستطیل شکل.

میز در فضای مستطیل چه شکلی باید داشته باشد؟

انتخاب میز مربعی برای اتاق های مستطیلی گزینه جالبی نیست زیرا می توانند فضای زیادی را اشغال کنند پس در این فضاها بهتر است از میز مستطیلی متناسب با شکل اتاق استفاده شود میزهای متوسط ​​یا کوچک نیز بهتر است زیرا میزهای بزرگ می توانند مانع از حرکت آسان و ایجاد شلوغی در محیط شوند.

چیدمان مبل ها در پذیرایی مستطیل شکل.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.