افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

آویزان کردن گیاهان آپارتمانی / سرتان را بلند کنید تا به آنها نگاه کنید انگار خدا شما را از بهشت ​​فرستاده است

  • کد خبر : 226291
آویزان کردن گیاهان آپارتمانی / سرتان را بلند کنید تا به آنها نگاه کنید انگار خدا شما را از بهشت ​​فرستاده است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: وجود گل و گیاه در خانه علاوه بر تغییر حال و هوای شما، می تواند دگرگونی فوق العاده ای در دکوراسیون شما ایجاد کند، زیرا این زیبایی های سبز با قرار دادن درست در جایی که در خانه هستند، می توانند فضا را بی نهایت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: وجود گل و گیاه در خانه علاوه بر تغییر حال و هوای شما، می تواند دگرگونی فوق العاده ای در دکوراسیون شما ایجاد کند، زیرا این زیبایی های سبز با قرار دادن درست در جایی که در خانه هستند، می توانند فضا را بی نهایت کنند. اما باید مراقب باشید که برای هر قسمت یک گیاه مخصوص پیدا کنید، مثلا اگر به فکر گل و گیاه برای آشپزخانه هستید، به سراغ گل های مناسب آشپزخانه بروید و از آنها در زیباسازی این فضا کمک بخواهید. فضا جلوه خاصی پیدا می کند و در خانه منحصر به فرد می شود.

اما تنها چیزی که گیاهان را خاص می کند زیبایی یا کاربردی بودن آنها در دکوراسیون نیست بلکه قیمت آنهاست. مثلا ما به جای گیاهان گران قیمت، گیاهان آپارتمانی ارزان داریم، اما در این بین اتفاق می افتد که گیاهی به شما هدیه می دهند. ، که ممکن است برای شما جالب باشد. مانند؟ با برداشتن قلمه از گیاه مورد علاقه خود می توانید بدون صرف ریالی برای این کار، نسخه کامل و مجزا از آن را به باغ خود اضافه کنید، البته لازم است وقت و انرژی خود را برای این کار صرف کنید. حال در این مقاله قصد داریم تعدادی از گیاهان آپارتمانی آویزان از دنیای گل ها را به شما معرفی کنیم که می توانید داخل خانه و بالکن خود داشته باشید و حتی در صورت درخواست دوستانتان آن ها را ببرید، پس با ما همراه باشید. یک یا دو نمایش . .

لوستر آویزان گیاه آپارتمانی.

گیاه عنکبوتی که یکی از گیاهان آپارتمانی آویزان است برای بسیاری از افراد می تواند یک انتخاب کلاسیک و قدیمی باشد چرا که ما ایرانی ها از قدیم الایام این گیاه را در خانه های خود دیده ایم. این گیاه زیبا عمدتا به خاطر برگ های قوسی شکل و راه راه های سبز و سفیدش شناخته می شود، اما این تنها دلیل محبوبیت آن نیست، زیرا می توان این گیاه را یکی از بهترین تصفیه کننده های هوا دانست و به همین دلیل از آن به عنوان یک گیاه با ارزش یاد می شود. گیاه برای بسیاری از مردم

یک لوستر به راحتی با شرایط مختلف جدید سازگار می شود، بنابراین می توانید آن را در قسمت های مختلف خانه داشته باشید، مثلاً آن را در گلدان گل از سقف بالکن یا دیوار خانه آویزان کنید یا روی میز قرار دهید. به طوری که برگ های آن مانند آبشار می ریزند، هر بار که آنها را می بینید احساس تازگی کنید.

گیاهان آپارتمانی آویزان

گیاهان آپارتمانی آویزان

آویزان آویزان گیاهان آپارتمانی.

پتوس یکی از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی محسوب می شود و یکی از گیاهانی است که در لیست شما برای هرکسی که گل و گیاه می کارد می باشد، به دلیل شرایط نگهداری آسان، پتوس می تواند در شرایط نوری مختلف بهترین رشد را داشته باشد. خوب، این یک ویژگی عالی برای یک گیاه است زیرا می توانید آن را حتی در خانه هایی با نور ضعیف نگهداری کنید و از زیبایی منحصر به فرد آن لذت ببرید.

پتوس نیز زیبایی خاصی دارد و به دلیل داشتن برگ های قلبی شکل خیره کننده اش معروف است و انتخابی عالی برای زیباسازی محیط به شمار می رود. پتوس را می توان بدون نیاز به خاک در آب پرورش داد که برای آن دسته از افرادی که علاقه ای به نگهداری خاک در خانه ندارند گزینه بسیار مناسبی است. پس برای تهیه گلدان آویزان خود به پتوس مراجعه نکنید زیرا در این گلدان به زیبایی هر چه بیشتر می درخشد.

گیاهان آپارتمانی آویزان

گیاهان آپارتمانی آویزان

پیچک آویزان آپارتمانی.

پیچک را می توان یکی از گیاهان آویزان و حتی چسبنده دانست که می تواند هر مکانی را به بهشتی کوچک تبدیل کند و در بین ایرانیان از قدیم الایام نگهداری از آن مرسوم بوده و انتخابی کلاسیک به شمار می رود. ویژگی های ظاهری این گیاه باعث محبوبیت آن شده است زیرا برگ های این گیاه بسیار خاص به نظر می رسند و هر بار که به آن ها نگاه می کنید حس خوبی به شما دست می دهد پس در داشتن یک گلدان آویزان از این گیاه شک نکنید.

گیاهان آپارتمانی آویزان

سرخس بوستون یک گیاه آپارتمانی آویزان است.

برم سراغ یکی از زیبایی های آویزان، سرخس بوستون که با شاخه های کمانی زیبای خود می تواند گزینه جذابی برای حضور در هر خانه ای باشد و حس بودن در طبیعت را به افراد خانه منتقل کند، زیرا با این زیبایی بکارید، شما همیشه این را احساس خواهید کرد، احساس خواهید کرد که در جنگل های شمال هستید و احساس تجدید خواهید کرد. بنابراین توصیه می کنیم یک گلدان آویز تهیه کنید که سرخس بوستون در آن خودنمایی کند و با آن وارد دنیای فانتزی شوید.

گیاهان آپارتمانی آویزان

گیاهان آپارتمانی آویزان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.