افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

ماه رمضان بهترین فرصت برای تعمیق مسائل دینی در بین نسل جوان است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 226263
ماه رمضان بهترین فرصت برای تعمیق مسائل دینی در بین نسل جوان است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح شنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: عملیات رمضان برای رونق تبیین دین بسیار خوب و ارزشمند است. وی با بیان اینکه استفاده از گلچین آیات مورد استناد رهبر معظم انقلاب در سال های مختلف گام بسیار خوبی در تبیین معارف […]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح شنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: عملیات رمضان برای رونق تبیین دین بسیار خوب و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه استفاده از گلچین آیات مورد استناد رهبر معظم انقلاب در سال های مختلف گام بسیار خوبی در تبیین معارف قرآنی است، افزود: باید این گام خوب را در حوزه فعالیت قرآنی نیز گسترش دهیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه وظیفه مهم در حوزه قرآنی، نگه داشتن اهل قرآن در مسیر این کتاب آسمانی است، ادامه داد: تلاش ما بر این است که کسانی را که ارتباطی با این نهاد الهی و معنوی ندارند، جذب کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تعیین اهل قرآن برای جذب مردم و در راه بودن یک کار فراملی است، افزود: این روش باید به مدارس و مساجد منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات کلام وحی، دوره های آموزشی و ختم قرآن کریم موجب تقویت ارتباط با آیات نورانی می شود، گفت: یکی از راه های مهم و اساسی مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان توجه است. به کلام وحی و تقویت جشن جلسات قرآن کریم.

آیت الله فلاحتی انس با کلام وحی و فایده گرفتن وی بر اساس مفاهیم الهی موجب تقویت بنیان های معنوی در جامعه و در بین اقشار مختلف می شود، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای تعمیق مسائل دینی در بین نسل جوان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.