افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

با این شلوار، هیچ وقت مشکلی برای ست کردن کت خود نخواهید داشت. شلوار دوست داری یا کفش کتانی؟

  • کد خبر : 22613
با این شلوار، هیچ وقت مشکلی برای ست کردن کت خود نخواهید داشت.  شلوار دوست داری یا کفش کتانی؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همانطور که می دانید شلوارها دنیای متنوع و فراوانی دارند و هر ساله برخی از مدل های آن به مد می آیند و بسیار باشکوه تر از مدل های دیگر دنیای مد ظاهر می شوند. مانند شلوارهای گشاد که جزو ترندهای پرطرفدار سال 1402 هستند.البته […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همانطور که می دانید شلوارها دنیای متنوع و فراوانی دارند و هر ساله برخی از مدل های آن به مد می آیند و بسیار باشکوه تر از مدل های دیگر دنیای مد ظاهر می شوند. مانند شلوارهای گشاد که جزو ترندهای پرطرفدار سال 1402 هستند.البته یکی از نکاتی که در انتخاب شلوار باید به آن توجه کرد این است که برخی از مدل ها هرگز از مد نمی افتند و همیشه به شما کمک می کنند با مانتو ترکیب کنید. پس پیشنهاد ما به شما این است که همیشه یکی از این مدل شلوارها در کمدتان باشد تا مانند فرشته ناجی شما باشید. به عنوان مثال یکی از این شلوارها شلوار راسته است، البته نباید حق را از دست داد و شلوار مامان را فراموش کرد زیرا این شلوار به زیبایی استایل شما به اندازه سایر شلوارها کمک می کند. البته همانطور که می دانید پوشیدن شلوار در موقعیت های مختلف برای یک خانم شیک پوش بسیار مهم است زیرا این لباس در استایل او تاثیر زیادی دارد.

شلوار یکی از اصلی ترین گزینه های پوشش است و تاثیر زیادی در استایل شما دارد پس باید بهترین مدل شلوار را با توجه به استایل خود انتخاب کنید زیرا انتخاب درست شما را شیک پوش تر می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جذاب ترین مدل های شلوار آشنا شوید.

ترند شلوار سال

شلوار راسته؛ شلوارهایی که هرگز از مد نمی افتند

شلوار راسته یکی از انواع شلوارهای کلاسیک به حساب می آید که می توان گفت هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه نقش یک نجات دهنده را دارد. شلوار راسته یکی از رایج ترین انواع شلوارهایی است که اکثر افراد در موقعیت های رسمی و نیمه رسمی می پوشند. این نوع شلوارها از پارچه های مختلفی ساخته می شوند و معمولاً دارای یک زیپ یا دکمه در جلو هستند. شلوارهای راسته ای که از بالا تا پایین به همان اندازه آزاد هستند و مانند شلوارهای دیگر مانند مدل بوت یا مدل مامان تنگ یا گشاد نیستند. این شلوار را می توانید با لباس های مختلف و هر نوع کتی ترکیب کنید.

ترند شلوار سال

ترند شلوار سال

یک پیراهن تابستانی و یک شلوار.

شلوارهای گشاد یکی از ترندهای محبوب تابستانی هستند، زیرا راحت و مناسب برای استایل های کژوال یا خیابانی هستند. همه ما در تابستان از لباس‌های ضخیم و جاذب فرار می‌کنیم، به همین دلیل داشتن یک کت کتانی در کمدمان به همان اندازه مهم است که شکوفه‌هایی متناسب با همان کت داشته باشیم. اگر می خواهید استایلی مد روز و جذاب داشته باشید، بهتر است این شلوار را با شلوار گشاد ترکیب کنید و برای تابستانی راحت و اسپرت آماده شوید. اگر به سفر تابستانی فکر می کنید، حتماً یک شلوار گشاد به همراه یک کت کوتاه بپوشید.

ترند شلوار سال

ترند شلوار سال

شلوار مدل مامان; شلوار جین را فراموش نکنید

شلوار جین مامان یکی از محبوب ترین ترندهای شلوار در سال های اخیر است. شلوار مامان شلواری است که برش منظمی از روی ران و زانو دارد و کمی از پاها باریک است. شلوار مامان معمولاً درز بالایی دارد و برای افرادی که ظاهر ساعت شنی دارند بسیار مناسب است. البته اگر می خواهید با این شلوار بلندتر به نظر برسید، بهتر است کفش پاشنه بلند بپوشید تا بلندتر به نظر برسید.

ترند شلوار سال

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.